Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AUDI 2,0 ABK]BRAK SSANIA NISKIE OBROTY NA ZIMNYM

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
qnik-33
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 06 gru 2009, 17:16

[AUDI 2,0 ABK]BRAK SSANIA NISKIE OBROTY NA ZIMNYM

Post autor: qnik-33 » 21 lip 2012, 20:19

Witam wszystkich i liczę na to że ktoś mi pomoże. Mam problem z ssaniem to znaczy nie ma go wcale po opaleniu obroty 400 po chwili powoli rosną ,do momentu kiedy się lekko nie nagrzeje obroty nierówne co może być?----- POMOCY-----
Wymienione świece,przewody WN,kopułka,palec,czujnik temp.(niebieski)używany
_________________
Audi A6 C4 2,0 ABK
Ostatnio zmieniony 21 lip 2012, 20:28 przez qnik-33, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 21 lip 2012, 20:23

qnik-33,
_uwaga

Awatar użytkownika
monkahead
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 562
Rejestracja: 04 maja 2009, 10:41
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: monkahead » 21 lip 2012, 20:43

A jak przegazujesz zaraz po odpaleniu to spadaja do 400rpm czy juz sa OK w okolicach 800rpm? Sprawdz stan silniczka krokowego (taka dluga metalowa tuba zaraz po prawej stronie kolektora dolotowego) oraz przekaznik nr 30 (znajduje sie pod kierownica). Widze ze wymieniles niebieski czujnik, on odpowiada za pomiar temp i podanie odpowiedniej ilosci paliwa przy rozruchu ale moze nadal masz walniety ten czujnik. Sprawdz opornosc, jest takie info na forum.

Awatar użytkownika
qnik-33
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 06 gru 2009, 17:16

Post autor: qnik-33 » 22 lip 2012, 11:24

Obroty są 400 po odpaleniu bez gazu i w miare nagrzewnia silnika powoli rosną jak się nagrzeje jest ok.Krokowca mam w filtrze powietrza bo to A6 C4,dzisiaj go sprawdze.A jak sprawdzić ten czujnik?

Audi 80 B4 2,0ABK AVANT było
Audi A6 C4 2,0ABK AVANT jest
Stag 300 4/tomas Alaska/Valtek 2,4

Awatar użytkownika
monkahead
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 562
Rejestracja: 04 maja 2009, 10:41
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: monkahead » 22 lip 2012, 12:21

Musisz zmierzyc opor w odpowiedniej temperaturze. Poszukaj na google 'ABK niebieski czujnik rezystancja' i na bank znajdziesz opis. Czujnik ma 3 nozki i opor mierzy sie na odpowiednich nozkach, jest wykres rezystancji do temperatury, wtedy wiesz czy jest Ok czy nie.

Widac ze to cos z temp, skoro obroty sie normuja po nagrzaniu silnika.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 22 lip 2012, 14:15

to może pomogę:
- przy 0°C 5000...6500 Ω
- przy 10°C 3300...4500 Ω
- przy 20°C 2200...3000 Ω
- przy 30°C 1500...2000 Ω
- przy 40°C 1000...1400 Ω
- przy 50°C 700...950 Ω
- przy 60°C 540...680 Ω
- przy 70°C 400...500 Ω
- przy 80°C 275...375 Ω
- przy 90°C 200...275 Ω
- przy 100°C 150...225 Ω

Awatar użytkownika
qnik-33
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 06 gru 2009, 17:16

Post autor: qnik-33 » 23 lip 2012, 22:45

Usterka usunięta,walnięty był jednak krokowiec.Audiczka chodzi jak ta lala.Dzięki za podpowiedzi :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl