witam.
Będę szukał przyczyny braku brzęczyka przy włączonych światłach.
Pytanie: Dlaczego krańcówka ma 2 końcówki, czy ona łączy te dwie końcówki a jedna jest podłączona na stałe do masy auta czy to są 2 niezależne końcówki do wykorzystania i ona podaje masę poprzez sam włącznik który jest przykręceny poprzez wkręt do karoseri.
Jeśli tak to odkręcałem w klapie( w drzwiach też) a tam są nałożone 2 końcówki a lampka jest tylko jedna w bagażniku, dlaczego wtedy są nałożone 2 końcówki.
[ B3 1.6] wyłącznik krańcowy
Brzęczek przypomina o pozostawiaonych włączonych światłach i radiu gdy masz wyciągnięty kluczyk ze stacyjki.swaldi pisze:Będę szukał przyczyny braku brzęczyka przy włączonych światłach.
Bo jedna końcówka podaje masę na lampkę oświetlenia a druga do brzęczkaswaldi pisze:Dlaczego krańcówka ma 2 końcówki
Jedna i druga końcówka podaje masę z elementu mocującego (wkręta)swaldi pisze:czy ona łączy te dwie końcówki a jedna jest podłączona na stałe do masy auta czy to są 2 niezależne końcówki do wykorzystania i ona podaje masę poprzez sam włącznik który jest przykręceny poprzez wkręt do karoseri.
Pokrywa bagażnika jest elementem przykręcanym do reszty nadwozia więc musi mieć dobrą masę.swaldi pisze:dlaczego wtedy są nałożone 2 końcówki.
Ja spotykałem częściej z jedną końcówką w bagażniku.Nie przyszło ci do głowy,że ktoś wcześniej wymieniał i włożył akurat taką :lol: co mu dali w sklepie,Do przednich drzwi kierowcy można również włożyć z jedną końcówką,ale wówczas trzeba oba przewody rozseparować diodami,żeby brzęczyk nie uruchamiał się z innych drzwi niż drzwi kierowcyswaldi pisze:dlaczego wtedy są nałożone 2 końcówki
Radłowski temat szeroko opisywany na forum, trzeba szukać. Odsyłam Cię do swojego wątku i rozwiązania zagadki falujących obrotów w PM https://audi80.pl/18-pm-lpg-falujace ... t69326.htm W większości przypadków kończy się na wymianie niebieskiego czujnika temperatury. Najszybciej zmierzyć rezystancje, jeżeli martwy wymienić, koszt 16-65 zł.
Swaldi Brzęczyk to pierwsze, a drugie końcówki (konektrory żeńskie) na krańcówkach drzwi do przeglądnięcia. Ja ostatnio miałem przypadek, że światło na suficie się nie gasiło, rozwiązanie proste zaśniedziałe konektory, wymiana wszystkich. Chociaż winien był jeden, od pasażera za kierowcą.
Co do krańcówek, budowa ich jest banalnie prosta, możesz wyciągnąć zatyczkę od tyłu krańcówki, później sprężynę, kółko dystansowe, małą balszkę i tam masz jeszcze jedną malutką sprężynkę, warto ją delikatnie rozciągnąć. Ma tendencję do kurczenia się z racji częstego otwierania i zamykania drzwi. U mnie to była przyczyna nie działającego oświetlenia w tylnej klapie. Sprężynka delikatnie rozciągnięta, krańcówka złożona i działa
Swaldi Brzęczyk to pierwsze, a drugie końcówki (konektrory żeńskie) na krańcówkach drzwi do przeglądnięcia. Ja ostatnio miałem przypadek, że światło na suficie się nie gasiło, rozwiązanie proste zaśniedziałe konektory, wymiana wszystkich. Chociaż winien był jeden, od pasażera za kierowcą.
Co do krańcówek, budowa ich jest banalnie prosta, możesz wyciągnąć zatyczkę od tyłu krańcówki, później sprężynę, kółko dystansowe, małą balszkę i tam masz jeszcze jedną malutką sprężynkę, warto ją delikatnie rozciągnąć. Ma tendencję do kurczenia się z racji częstego otwierania i zamykania drzwi. U mnie to była przyczyna nie działającego oświetlenia w tylnej klapie. Sprężynka delikatnie rozciągnięta, krańcówka złożona i działa