Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ABC] Ciężko odpala

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
aldi135

[ABC] Ciężko odpala

Post autor: aldi135 » 24 wrz 2007, 12:54

Może ktoś mi podpowie co jest nie tak ze rano jak jest zimny silnik ciężko pali ale jak odpali to ma bardzo niskie obroty po zgaszeniu i ponownym odpaleniu jest Ok
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2012, 16:57 przez aldi135, łącznie zmieniany 1 raz.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 24 wrz 2007, 14:22

Na poczatek sprawdź czujnik temp cieczy do komputera niestety nie wiem gdzie on jest w V6. Najczęściej jest to wina czujnika i dlatego komputer za mało podaje paliwa

matys80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 22 wrz 2007, 18:19
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: matys80 » 17 paź 2007, 15:29

Odświeżę troszkę temam gdyż mam taki sam problem.
Rano jak odpalam autko trzeba dłużej pokręcić,a jak załapie to ma obr 700/800 i nierówno chodzi,po kilku sekundach wskakuje sama na 1600 obr i zaraz spada nz 1400 i po ok 30sek schodzi na 1200 i trzyma tak do czasu jak nie osiągnie temp. 90*.Wymieniłem przewody WN,czujnik od ECU oraz ten co daje wskazania na deskę i dalej nic.Jeszcze rano jak się nie zagrzeje,a jadę i zmieniam bieg np,z dwójki na trójkę to zamiast obroty od razu spadać to on najpierw podniesie i dopiero spadną.Ma ktoś może jakiś pomysł.I dzieje się tak tylko jak dłużej postoji.Podłączyłem pod WAG-a i jedynie co mi wyświetliło to komunikat "ciśnienie w kolektorze ssącym-usterka mechniczna" ale nic bliżej.

Awatar użytkownika
siwusek216
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 695
Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
Lokalizacja: Myslowice

Post autor: siwusek216 » 17 paź 2007, 17:53

Taki komunikat to najprawdopodobniej nieszczelnosc kolektora ssacego badz ktoregos z podcisnien... Na poczatek posprawdzaj wezyki podcisnien czy ktorys nie jest przetarty...
ABC to jednostka sterowana podcisnieniowo i w przypadku nieszczelnosci zaczynaja sie problemy z dziwna praca...

matys80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 22 wrz 2007, 18:19
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: matys80 » 17 paź 2007, 18:37

Tez pomyslałem o uszczelkach pod kolektorem ssącym,bo wężyki podciśnienia są dobre.Może ma ktoś schemat podciścienia dla ABC. A jeszcze jedno jak nawet jest ciepła to zauważyłem że jak odpalę ją i ruszę to przez jakieś 300m słyczać takie dziwne cykanie odpowiadające chyba wydmuchanej uszczelce w kolektorze ssącym i autko jakoś zaczeło się gorzej zbierać.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga