[B4 ABT+LPG] Regulator ciśnienia paliwa
Mechanikom nie wierzę. Zapodaj troszkę benzyny na przykład ze strzykawki na przepustnicę i zobacz czy zaskoczy. Jeśli podaje benzynę do wtrysku i jest iskra to musi odpalić. Druga sprawa to skoro dopala na krótko na gazie to problem jest po stronie zasilania benzyny. Nie masz opcji odpalania na gazie??
- BLUECONECT
- Forum Audi 80
- Posty: 227
- Rejestracja: 10 paź 2009, 20:15
Poradzilem sobie z tym problemem. Wystarczylo odpiac klemy od akumulatora. Nastepnie odpiac dwa bezpeczniki od gazu. Poczekac chwilke podpiac akumulator nie zakladajac bezpecznikow od gazu. Chwile chodzi na benzynie wylaczasz go. Podpinasz bezpeczniki od gazu i chodzi.
Ale dalej zostaje ten problem ktory wlasnie jest zwiazany z ta awaria:
https://audi80.pl/b4-20-abtpo-dluzsz ... b6ed058454
Ale dalej zostaje ten problem ktory wlasnie jest zwiazany z ta awaria:
https://audi80.pl/b4-20-abtpo-dluzsz ... b6ed058454
Czy to ustrojstwo przykrecone czterema srubkami - to jest regulator cisnienia paliwa..? bo wszedzie w katalogach mam zdjecie podgladowe ale jednak wyglada on tam inaczej.. a nie chce zamowic i zeby przyszlo nie to co chcialem.. w etce jest to nierozbieralne z calym wtryskiem..
musze go wymienic, poniuewaz ten dekielek na samej gurze mi polecial w kosmos jak to rozkrecalem.. i za cholere nie umiem go znalesc..
a auto mi nie pali.. ale tutaj nie wiem co jest przyczyna juz.. - w kostce w baku mam prad, jednak nie slysze zeby chodzila pompa.. - czy plus na kostce (okraglej) powinien byc tylko na 1 pinie.. czy moze na 2? Ja mam na prawy - przy wypietej kostce - na tych srodkowych.. w jednym rzedzie co sa..
musze go wymienic, poniuewaz ten dekielek na samej gurze mi polecial w kosmos jak to rozkrecalem.. i za cholere nie umiem go znalesc..
a auto mi nie pali.. ale tutaj nie wiem co jest przyczyna juz.. - w kostce w baku mam prad, jednak nie slysze zeby chodzila pompa.. - czy plus na kostce (okraglej) powinien byc tylko na 1 pinie.. czy moze na 2? Ja mam na prawy - przy wypietej kostce - na tych srodkowych.. w jednym rzedzie co sa..
Panowie podróże jeszcze temat, niby wszystko ok ale jak rusze samochodem i jadę na benzynie przykładowo 1 bieg - powoli -to szarpnie mi autem, tak jakby na chwilę brakowało paliwa... jeszcze czasami falują mi obroty.. że niby krokowy ale ja go nie wykrece bo mam objechana srube..
ogólnie co to może być? wtrysk, regulator, filtr powietrza?(ten wymienię jutro).
ogólnie co to może być? wtrysk, regulator, filtr powietrza?(ten wymienię jutro).
- BLUECONECT
- Forum Audi 80
- Posty: 227
- Rejestracja: 10 paź 2009, 20:15
U mnie po rozebraniu regulator ciśnienia wyglądał tak:
Sporo korozji!- woda w benzynie no i lata eksploatacji swoje robią :!:
Po wyczyszczeniu i tak nic to nie dało bo dół regulatora czysty jak łza!
Demontaż jest prosty- ja odpiołem wtyczkę z pompy paliwa żeby obniżyć ciśnienie i odpaliłem auto aż zgaśnie, następnie 4 śruby torx na regulatorze i wszystko widoczne.
Przy okazji wyjąłem wtryskiwacz, który dość mocno się trzyma na oringach-ale był czysty
wszystko przemyłem w benzynie i zamontowałem <ok>
Sporo korozji!- woda w benzynie no i lata eksploatacji swoje robią :!:
Po wyczyszczeniu i tak nic to nie dało bo dół regulatora czysty jak łza!
Demontaż jest prosty- ja odpiołem wtyczkę z pompy paliwa żeby obniżyć ciśnienie i odpaliłem auto aż zgaśnie, następnie 4 śruby torx na regulatorze i wszystko widoczne.
Przy okazji wyjąłem wtryskiwacz, który dość mocno się trzyma na oringach-ale był czysty
wszystko przemyłem w benzynie i zamontowałem <ok>
Witam podepnę się pod temat.
Pacjent 2.0 abk regulator nie był wymieniany nigdy jak ją posiadam (od 2005r). Ostatnio zauważyłem dziwne objawy na benzynie. Silnik pali od strzała zimny czy gorący , nie ma znaczenia, ale np. Jak odpalę na
benzynie na zimnym i pochodzi chwilkę na wolnych obrotach tzn. kilka minut to ciężko jest się jej zebrać na obroty ,jak już złapie odpowiednie obroty i delikatnie przegazuje kilka razy to jest ok. W/g mnie to objaw jest tak jakby ją przylewało paliwo. Może ktoś z was miał taki przypadek i się podzieli wiedzą , z góry dzięki za podpowiedż.
Pacjent 2.0 abk regulator nie był wymieniany nigdy jak ją posiadam (od 2005r). Ostatnio zauważyłem dziwne objawy na benzynie. Silnik pali od strzała zimny czy gorący , nie ma znaczenia, ale np. Jak odpalę na
benzynie na zimnym i pochodzi chwilkę na wolnych obrotach tzn. kilka minut to ciężko jest się jej zebrać na obroty ,jak już złapie odpowiednie obroty i delikatnie przegazuje kilka razy to jest ok. W/g mnie to objaw jest tak jakby ją przylewało paliwo. Może ktoś z was miał taki przypadek i się podzieli wiedzą , z góry dzięki za podpowiedż.