[B4] 80 2.0 115KM ABK sedan
[B4] 80 2.0 115KM ABK sedan
[center]Witam :mrgreen:
Przyszło i mi napisać kilka słów o mojej dziewczynce :mrgreen: :mrgreen: Szukałem niuni długi czas ze względu na nieduży zasób pieniężny Mam nadzieję, że bedzie mi dobrze służyła. Jest to mój pierwszy własny samochód. Audi kupione 3 miesiące temu.
Audi 80 B4
Silnik 2.0 ABK 115KM
Kolor - zielony metalik (LZ6P)
Przebieg przy kupnie - 309k
Sprowadzony ze Szwajcarii w 2007
Instalacja gazowa sekwencyjna założona w grudniu 2010
Wyposażenie:
Centralny zamek
Wspomaganie kierownicy
Pakiet oświetlenie wnętrza
Welurowa tapicerka
Głośniki w tylnych drzwiach
Procon-ten
Obrotomierz
Tarcze tył
Podgrzewana tylna szyba
Worek na narty
Głośniki w tylnych drzwiach
4 zagłówki
Elektryczne szyby przód
Elektryczne podgrzewane lusterka w kolorze
Halogeny
W przyszłości chciałbym:
Zmienić kompletnie całą tapicerkę (zrobione)
Podłokietnik
Nowy mieszek (zrobione)
Ringi na zegary
Halogeny
Regulacja świateł
Centralka z pilota
Polerka końcówki wydechu (zrobione)
Termometr zewnętrzny
Wywalenie czarnej dziury nad radiem (zrobione)
Odnowienie zacisków (zrobione)
Coś z elektryki, może szybki i lusterka, takie luźne plany <ok>
I jeszcze AC/BC byłoby fajnie
Klima, może nawet klimatronic 8-)
Plany mogą ulegać zmianom i rozwijać się z czasem. Mam nadzieję, że wszystkie plany zostaną zrealizowane. Zaczynamy... <czapa> <czapa> <czapa>[/center]
[center]======================================================================[/center]
[center]:: Maj - Czerwiec 2012 ::
Na start ogólny przegląd samochodu czyli olej, filtry, stukający przegub RUVILLE, przewody hamulcowe stałe i elastyczne przód i klocki przód TRW.
Lakier został trochę odnowiony pastą K2 TEMPO, wnętrze wyprane lecz nic to nie dało, trzeba szukac czegoś nowszego w dobrym stanie.
[/center]
[center]
:: Lipiec 2012 ::
Wpadł nowy mieszek, stary był już wysłużony
Wpada również nowa kompletna tapicerka czyli zmieniamy
wnętrze z jasnego strasznie poniszczonego na czarne w dużo lepszym stanie
:: Sierpień 2012 ::[/center]
[center]Małe coś a cieszy - polerka końcówki wydechu <ok>
[/center]
[center]:: Kwiecień 2013 ::[/center]
[center]Ramka filtra kabinowego + filtr kabinowy, nowa kierownica[/center]
[center]:: Maj 2013 ::[/center]
[center]Wymienione tuleje tylnej belki na Lemfordery[/center]
[center]:: Sierpień 2013 ::[/center]
[center]Amortyzatory przód Sachs
Górne poduszki amortyzatora Lemforder
Tuleje wahacza Lemforder
Tuleje sanek Boge + Febi
Łączniki stabilizatora Lemforder
Tuleje stabilizatora Febi
Końcówki drążków Lemforder
Zbieżność + geometria
Regeneracja 4 zacisków hamulcowych
Nowy płyn hamulcowy[/center]
[center]:: Aktualizacja od Sierpień 2013 do Czerwiec 2014 ::[/center]
[center]Dawno nie odświeżane, Audi dalej jeździ i odpukać ma się dobrze. W czesie nieobecności a raczej nie odświeżania tematu:
-Wymiana felg na 7 ramienne RONAL
-Wpadły halogeny ori HELLA
-Uzupełnione braki takie jak kratki w zderzaku itd.
-Elektryczne szyby przód
-Elektryczne lusterka pryśnięte w kolor nadwozia
-Nowa nagrzewnica FEBI + regeneracja klapek nawiewów + filtr kabinowy FILTRON
-Boczki parapety
-Sonda NGK
Audi na tą chwilę prezentuje się tak:
Elektryczne szyby + lustra
Wymiana nagrzewnicy:
[/center]
Przyszło i mi napisać kilka słów o mojej dziewczynce :mrgreen: :mrgreen: Szukałem niuni długi czas ze względu na nieduży zasób pieniężny Mam nadzieję, że bedzie mi dobrze służyła. Jest to mój pierwszy własny samochód. Audi kupione 3 miesiące temu.
Audi 80 B4
Silnik 2.0 ABK 115KM
Kolor - zielony metalik (LZ6P)
Przebieg przy kupnie - 309k
Sprowadzony ze Szwajcarii w 2007
Instalacja gazowa sekwencyjna założona w grudniu 2010
Wyposażenie:
Centralny zamek
Wspomaganie kierownicy
Pakiet oświetlenie wnętrza
Welurowa tapicerka
Głośniki w tylnych drzwiach
Procon-ten
Obrotomierz
Tarcze tył
Podgrzewana tylna szyba
Worek na narty
Głośniki w tylnych drzwiach
4 zagłówki
Elektryczne szyby przód
Elektryczne podgrzewane lusterka w kolorze
Halogeny
W przyszłości chciałbym:
Zmienić kompletnie całą tapicerkę (zrobione)
Podłokietnik
Nowy mieszek (zrobione)
Ringi na zegary
Halogeny
Regulacja świateł
Centralka z pilota
Polerka końcówki wydechu (zrobione)
Termometr zewnętrzny
Wywalenie czarnej dziury nad radiem (zrobione)
Odnowienie zacisków (zrobione)
Coś z elektryki, może szybki i lusterka, takie luźne plany <ok>
I jeszcze AC/BC byłoby fajnie
Klima, może nawet klimatronic 8-)
Plany mogą ulegać zmianom i rozwijać się z czasem. Mam nadzieję, że wszystkie plany zostaną zrealizowane. Zaczynamy... <czapa> <czapa> <czapa>[/center]
[center]======================================================================[/center]
[center]:: Maj - Czerwiec 2012 ::
Na start ogólny przegląd samochodu czyli olej, filtry, stukający przegub RUVILLE, przewody hamulcowe stałe i elastyczne przód i klocki przód TRW.
Lakier został trochę odnowiony pastą K2 TEMPO, wnętrze wyprane lecz nic to nie dało, trzeba szukac czegoś nowszego w dobrym stanie.
[/center]
[center]
:: Lipiec 2012 ::
Wpadł nowy mieszek, stary był już wysłużony
Wpada również nowa kompletna tapicerka czyli zmieniamy
wnętrze z jasnego strasznie poniszczonego na czarne w dużo lepszym stanie
:: Sierpień 2012 ::[/center]
[center]Małe coś a cieszy - polerka końcówki wydechu <ok>
[/center]
[center]:: Kwiecień 2013 ::[/center]
[center]Ramka filtra kabinowego + filtr kabinowy, nowa kierownica[/center]
[center]:: Maj 2013 ::[/center]
[center]Wymienione tuleje tylnej belki na Lemfordery[/center]
[center]:: Sierpień 2013 ::[/center]
[center]Amortyzatory przód Sachs
Górne poduszki amortyzatora Lemforder
Tuleje wahacza Lemforder
Tuleje sanek Boge + Febi
Łączniki stabilizatora Lemforder
Tuleje stabilizatora Febi
Końcówki drążków Lemforder
Zbieżność + geometria
Regeneracja 4 zacisków hamulcowych
Nowy płyn hamulcowy[/center]
[center]:: Aktualizacja od Sierpień 2013 do Czerwiec 2014 ::[/center]
[center]Dawno nie odświeżane, Audi dalej jeździ i odpukać ma się dobrze. W czesie nieobecności a raczej nie odświeżania tematu:
-Wymiana felg na 7 ramienne RONAL
-Wpadły halogeny ori HELLA
-Uzupełnione braki takie jak kratki w zderzaku itd.
-Elektryczne szyby przód
-Elektryczne lusterka pryśnięte w kolor nadwozia
-Nowa nagrzewnica FEBI + regeneracja klapek nawiewów + filtr kabinowy FILTRON
-Boczki parapety
-Sonda NGK
Audi na tą chwilę prezentuje się tak:
Elektryczne szyby + lustra
Wymiana nagrzewnicy:
[/center]
Ostatnio zmieniony 23 cze 2015, 13:39 przez bialas1, łącznie zmieniany 36 razy.
A dzięki, oby
Wiesz co trochę przez strach żeby nic się nie rozszczelniło, jak kupiłem samochód zalany był minerałem Mobila i nie chciałem mieć problemów z przejściami na połsyntetyka a wiem, że takowe czasami występują :cry: To był jedyny powód, inaczej zalany byłby półsyntetykiem bez żadnego wahania.
Wiesz co trochę przez strach żeby nic się nie rozszczelniło, jak kupiłem samochód zalany był minerałem Mobila i nie chciałem mieć problemów z przejściami na połsyntetyka a wiem, że takowe czasami występują :cry: To był jedyny powód, inaczej zalany byłby półsyntetykiem bez żadnego wahania.
Szkoda, że akurat mineralny wlałes, bo hydropopychacze będą znacznie dłużej klepały przy minusowych temperaturach; no ale trudno Powinno się zlac ten co był; wlac jakaś płukankę do silnika, a na koniec dopiero wlać docelowy olejbialas1 pisze:jak kupiłem samochód zalany był minerałem Mobila i nie chciałem mieć problemów z przejściami na połsyntetyka w wiem, że takowe czasami występują. To był jedyny powód, inaczej zalany byłby półsyntetykiem bez żadnego wahania.
Aktualizacja :mrgreen:
Polerka wydechu, mały gadżet a cieszy oko
jaś-u Tempo nabłyszczająca, oryginał K2. Nad lepszy audio pomysli się z czasem Dawaj foty swojej
Problem (?)
I tak, audi palone od zawsze na benzynie, dzisiaj zauważyłem dziwną rzecz. Auto na benzynie, po zdjęciu korka oleju silnik zaczyna sie telepać i gaśnie. Auto na gazie - po zdjęciu korka praktycznie nic sie nie dzieje. To normalne? Daje filmik dla lepszego zrozumienia:
benzyna -->
gaz -->
Polerka wydechu, mały gadżet a cieszy oko
jaś-u Tempo nabłyszczająca, oryginał K2. Nad lepszy audio pomysli się z czasem Dawaj foty swojej
Problem (?)
I tak, audi palone od zawsze na benzynie, dzisiaj zauważyłem dziwną rzecz. Auto na benzynie, po zdjęciu korka oleju silnik zaczyna sie telepać i gaśnie. Auto na gazie - po zdjęciu korka praktycznie nic sie nie dzieje. To normalne? Daje filmik dla lepszego zrozumienia:
benzyna -->
gaz -->