[B4 1.9 TDI ]- Kołysanie na wolnych obrotach
[B4 1.9 TDI ]- Kołysanie na wolnych obrotach
Problem występuje na rozgrzanym silniku, czyli po przejechaniu kilku/kilkunastu kilometrów, a po nawet delikatnym naciśnięciu pedału gazu ustępuje. Dotyczy on wyłącznie pracy na wolnych obrotach. W czym rzecz?
Ostatnio zmieniony 30 lip 2012, 21:38 przez mirkowal, łącznie zmieniany 1 raz.
Lekkie, acz wyczuwalne i irytujące kołysanie/falowanie/bujanie czy jak by to tam nazwać... jestem mało doświadczonym kierowcą i znawcą mechaniki. Było podejrzenie, że to któryś z czujników; ten od obrotów silnika, albo położenia wałka. Ten od obrotów był wymieniony, problem został, być może że winny jest ten od położenia wałka, który jeszcze nie był sprawdzany.
Auto było sprawdzane komputerowo u znajomego nie w serwisie i był błąd któregoś z tych czujników, ale teraz już nie mam pewności którego Dlatego właśnie pytam o inne możliwe przyczyny tego "bujania" na wolnych obrotach i przy rozgrzanym silniku.
Auto było sprawdzane komputerowo u znajomego nie w serwisie i był błąd któregoś z tych czujników, ale teraz już nie mam pewności którego Dlatego właśnie pytam o inne możliwe przyczyny tego "bujania" na wolnych obrotach i przy rozgrzanym silniku.
-
- Forum Audi 80
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
pawelk2002 pisze:Coś mi się wydaje że to nastawnik buja samochodem jest leciutki skok obrotów i pewnie buja a poduszki to masz pod silnikiem?
Poduszki są i podobno były sprawdzane... być może tylko pobieżnie. Auto mam od niedawna i jest jeszcze parę drobiazgów do poprawy.
Wszelkie uwagi zostaną uwzględnione przy następnej wizycie u "majstra". Za wszelkie porady dziękuję i dam znać jak się sprawy mają
-
- Forum Audi 80
- Imię: Mariusz