Nadszedł czas aby przedstawić następcę poczciwej b3. Jest nim A4 B5 avant z 1996 roku 1,9 TDI 110 KM (AFN) przebieg: 355 tyś. od 10 miesięcy w kraju.
Wyposażenie:
![pokazywanie :arrow:](https://audi80.pl/images/smilies/ostr.gif)
![pokazywanie :arrow:](https://audi80.pl/images/smilies/ostr.gif)
![pokazywanie :arrow:](https://audi80.pl/images/smilies/ostr.gif)
![pokazywanie :arrow:](https://audi80.pl/images/smilies/ostr.gif)
![pokazywanie :arrow:](https://audi80.pl/images/smilies/ostr.gif)
![pokazywanie :arrow:](https://audi80.pl/images/smilies/ostr.gif)
![pokazywanie :arrow:](https://audi80.pl/images/smilies/ostr.gif)
![pokazywanie :arrow:](https://audi80.pl/images/smilies/ostr.gif)
![pokazywanie :arrow:](https://audi80.pl/images/smilies/ostr.gif)
Mody:
![pokazywanie :arrow:](https://audi80.pl/images/smilies/ostr.gif)
![pokazywanie :arrow:](https://audi80.pl/images/smilies/ostr.gif)
![pokazywanie :arrow:](https://audi80.pl/images/smilies/ostr.gif)
![pokazywanie :arrow:](https://audi80.pl/images/smilies/ostr.gif)
![pokazywanie :arrow:](https://audi80.pl/images/smilies/ostr.gif)
![pokazywanie :arrow:](https://audi80.pl/images/smilies/ostr.gif)
![pokazywanie :arrow:](https://audi80.pl/images/smilies/ostr.gif)
![:)](https://audi80.pl/images/smilies/usmiech.gif)
![pokazywanie :arrow:](https://audi80.pl/images/smilies/ostr.gif)
![pokazywanie :arrow:](https://audi80.pl/images/smilies/ostr.gif)
![pokazywanie :arrow:](https://audi80.pl/images/smilies/ostr.gif)
Plany:
- komplet foteli polift
- gleba
- alu 17" lub 18"
- virus
- regeneracja turbo
Wymiany / naprawy:
- chłodnica wody + płyn + kompletne visco
- uszczelnienie góry pompy (pod nastawnikiem i deklem)
- kompletny rozrząd + uszczelnienie wałka rozrządu
- uszczelka pod deklem
- kompletny zawias przedni Lemforder
- tarcze + klocki ATE (przód)
Foty:
Up1:
Wpadła mi w ręce kiera z S4 w dobrych pieniążkach poza tym LED-y w kratkach jako dzienne. Z mało przyjemnych rzeczy to rozciekła się pompa i trzeba było uszczelnić. W pasek rozrządu wpadła mała tulejka z plastikowej obudowy paska i zniszczyła pasek i rolkę więc trzeba było dobry rozrząd wymienić na nowy a później jeszcze jak na złość wypadła blaszka z visco i zniszczyła chłodnicę i wentylator. Blaszka wypadła dlatego że ktoś wcześniej wyłamał ząbki ją trzymające.
Zapraszam do komentowania.