[b41.9Tdi 1Z]Podśw. zegarów, tablicy rejestracyjnej, schowka
[b41.9Tdi 1Z]Podśw. zegarów, tablicy rejestracyjnej, schowka
Witam, otóz mam taki problem (przeczytalem chyba wszystkie posty na tym forum w tym temacie) brak napiecia w oswietleniu schowka, tablicy rejestracyjnej i brak podśw. zegarow. czynnosci ktore juz wykonalem:
Najsampierw to sprawdzilem bezpieczniki (wszystkie) i 14, jest napiecie.
1. Tablica rejestracyjna:
- naprawilem wiazke w bagazniku
- przeczyscilem styki i sprawdzilem zarowki, sprawdzilem napiecie "brak"
2. Schowek:
- przeczyscilem styki i sprawdzilem zarowke oraz napiecie na kablach ktorego jest brak
3. Zegary (wszystko dziala tylko podśw. brak):
- zaczalem od samych zegarow, sprawdzilem zaroweczki i ten potencjometr (nie wyglada na to by byl zepsuty)
- sprawdzilem napiecie na kostce zoltej od zegarow na pinie 6 badz z drugiej strony patrzac to 8 pin i jest napiecie (probnikiem sprawdzalem).
- myslalem ze to pajak wiec wyjalem, przeczyscilem i okazalo sie ze nie wiec kostke od pajaka i tu zrobilem tak, podlaczylem zegary w kostce zmostkowalem pin od podswietlenia nr 58 szary z 30 czerwonym i dalej nic. Dalej podpielem pajaka i sprawdzilem probnikiem na wlaczonych swiatlach czy jest napiecie w pinach 58, 30 i PR ktory odpowiada za swiatla postojowe albo mijania nie pamietam i wszedzie napiecie jest.
- kolejna czynnoscia ktora wykonalem to te dwa bolce do ktorych jest przykrecony potencjometr w zegarach podlaczylem na krotko z kostka od pajaka pin 58 i pin 30 i dalej nic.
Gdzie szukac dalej? nie mam pojecia co jest nie tak...
kostka od pajaka
Najsampierw to sprawdzilem bezpieczniki (wszystkie) i 14, jest napiecie.
1. Tablica rejestracyjna:
- naprawilem wiazke w bagazniku
- przeczyscilem styki i sprawdzilem zarowki, sprawdzilem napiecie "brak"
2. Schowek:
- przeczyscilem styki i sprawdzilem zarowke oraz napiecie na kablach ktorego jest brak
3. Zegary (wszystko dziala tylko podśw. brak):
- zaczalem od samych zegarow, sprawdzilem zaroweczki i ten potencjometr (nie wyglada na to by byl zepsuty)
- sprawdzilem napiecie na kostce zoltej od zegarow na pinie 6 badz z drugiej strony patrzac to 8 pin i jest napiecie (probnikiem sprawdzalem).
- myslalem ze to pajak wiec wyjalem, przeczyscilem i okazalo sie ze nie wiec kostke od pajaka i tu zrobilem tak, podlaczylem zegary w kostce zmostkowalem pin od podswietlenia nr 58 szary z 30 czerwonym i dalej nic. Dalej podpielem pajaka i sprawdzilem probnikiem na wlaczonych swiatlach czy jest napiecie w pinach 58, 30 i PR ktory odpowiada za swiatla postojowe albo mijania nie pamietam i wszedzie napiecie jest.
- kolejna czynnoscia ktora wykonalem to te dwa bolce do ktorych jest przykrecony potencjometr w zegarach podlaczylem na krotko z kostka od pajaka pin 58 i pin 30 i dalej nic.
Gdzie szukac dalej? nie mam pojecia co jest nie tak...
kostka od pajaka
Ostatnio zmieniony 02 sie 2012, 13:03 przez czylek, łącznie zmieniany 2 razy.
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Wiesz a może tak prozaicznie, bezpieczniki sprawdzałeś ? Nie to żebym sie czepiał ale znam klika przypadków że ludzie kopli bądź chcieli kopać w instalacji a okazywało sie że albo żarówki popalone albo bezpieczniki. Posprawdzaj jeszcze i dokładnie obejrzyj czy nie wysunęła się jakaś kostka, wsówka ze skrzynki bezpieczników.
no wlasnie ale swiatla mam wszystkie doszedlem do tego ze kabel od swiatel rejestracji i podswietlenia schowka jest takiego samego koloru szaro zielony, probowalem dojsc od schowa ktory to ale on tam wchodzi w wiazke gruba chyba od pajaka i nie mam jak dojsc do niej czy ten kabel moze byc przyczyna? gdzie urwany czy przedarty
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
To weź na chwilę podaj na ten przewód plus bezpośrenio. Zobaczysz czy zadziała wszystko. Jeśli tak to dwia drogi, albo szukasz przerwy albo pociągasz z bezpiecznika 14 przewód i podajesz napięcie na ten zielono-szarego :roll: Tylko zrób to może przez jakiś bezpiecznik nie większy niz 5A bo nie wiadomo czy jakieś zwary nie ma.
Kokolino pisze:To weź na chwilę podaj na ten przewód plus bezpośrenio. Zobaczysz czy zadziała wszystko. Jeśli tak to dwia drogi, albo szukasz przerwy albo pociągasz z bezpiecznika 14 przewód i podajesz napięcie na ten zielono-szarego :roll: Tylko zrób to może przez jakiś bezpiecznik nie większy niz 5A bo nie wiadomo czy jakieś zwary nie ma.
oki ide sprobowac