Źle chyba założyłem pasek wieloklinowy po nastawie rozrządu. Chodzić chodzi.
Z naciągacza zszedłem z paskiem na koło wału. A z wału na rolkę prowadzącą i z rolki na kompresor klimy.
Czyli z wału paski idą do góry
A wydaje mi się że jednak ma być z naciągacza na rolkę a z rolki dopiero na wał i z wału na kompresor.
Czyli paski by szły z koła wału poziomo w prawo ( stojąc przed autem ).
Proszę o info.
Zdjęcie patrząc z góry.
[V6 ABC/AAH] Ułożenie paska wieloklinowego
[V6 ABC/AAH] Ułożenie paska wieloklinowego
Ostatnio zmieniony 02 sie 2012, 13:04 przez piomazi, łącznie zmieniany 3 razy.
rysunek z Etzolda Audi A4 silniki ABC, AAH str. 61
W książce Etzolda Audi A4 str. 61 znalazłem taki rysunek który pokazuje od wału poziome położenia paska.
czyli inaczej niż mam :?:
czyli inaczej niż mam :?:
Ostatnio zmieniony 02 sie 2012, 13:08 przez piomazi, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Nie dawało mi to spokoju i poszedłem sprawdzić u siebie u mnie jest podobnie jak w książce tylko że ja nie mam drugiej rolki. Mam tylko tą napinającą :roll:
W tym temacie jest to wyjaśnione. Możesz mieć dobrze <ok> http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=&t=72436
W tym temacie jest to wyjaśnione. Możesz mieć dobrze <ok> http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=&t=72436
Dzięki, poczytałem. Rozjaśnione.
Czyli w tym temacie nie ma za bardzo szablonu, nawet można powiedzieć jest niezła "wolna amerykanka"
Może wpływają na to postępujące modyfikacje w czasach produkcji tychże V6.
Mój wniosek: Ważne żeby pasek napędzał koła, jak sobie zrobimy tak będzie.
U Ciebie jak nie ma napinającej rolki to w sumie jest tylko jedna możliwośc założenia paska.
Ups pomyliłem się , chodzi o brak tej drugiej rolki prowadzącej, czy jak tam zwał.
Czyli w tym temacie nie ma za bardzo szablonu, nawet można powiedzieć jest niezła "wolna amerykanka"
Może wpływają na to postępujące modyfikacje w czasach produkcji tychże V6.
Mój wniosek: Ważne żeby pasek napędzał koła, jak sobie zrobimy tak będzie.
U Ciebie jak nie ma napinającej rolki to w sumie jest tylko jedna możliwośc założenia paska.
Ups pomyliłem się , chodzi o brak tej drugiej rolki prowadzącej, czy jak tam zwał.
Ostatnio zmieniony 02 sie 2012, 18:55 przez piomazi, łącznie zmieniany 2 razy.