[b3/b4] Lampy przednie - malowanie kloszy
- homer
- Forum Audi 80
- Posty: 392
- Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
- Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
- Kontakt:
[b3/b4] Lampy przednie - malowanie kloszy
:mrgreen: witam mam takie pytanie czy ma ktos pomalowane lampy przenie(nie chodzi mi o klosze :lol: ) tylko o srodek bo tak sie przygladalem i tam jest dosc spory kawalek plastyku maznietego na srebro, i tak sie zastanawialem czy by tego nie psiuknac czarna farba(widzualkem juz w kilku autach innej marki i efekt ladny) tylko nie wiem jak to na niunce by wygladalo... w zał czesc pogladowa tego co bym chcial zamalowac(plastik przed lustrem) :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 10 mar 2010, 09:52 przez homer, łącznie zmieniany 3 razy.
- M@rcus
- Forum Audi 80
- Posty: 1037
- Rejestracja: 18 sty 2007, 11:22
- Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
- Kontakt:
homer, temat już był poruszany niejednokrotnie wystarczy poszukać, wydaje mi się że kolejny temat typu malowanie lamp jest zbędny, takżę może go wykasuj a dołącz ew. pytania np. do tego: viewtopic.php?t=4482&postdays=0&postorder=asc&start=0
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Koledzy, trochę opamiętania ! Można sobie od razu przewiązać oczy czarną opaską jak samuraj, krzyknąć i walnąć w drzewo ! A ten kto zakłada do zwykłych lamp żarówki 100 W / chyba, że z "Lidla" \ to niech jeździ w nocy tylko po dwupasmówkach w mieście bo na polskich drogach w nocy to może znaleźć się tirowiec który go nauczy szacunku dla innych !
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Nut, wyluzuj, spokojnie, nie wprowadzaj proszę gorącej atmosfery.
No właśnie, a potem zdziwienie kolejnego właściciela co za cholera, że taka słaba ta elektryka. Znasz takie powiedzenie: największą wadą Audi jest jego poprzedni właściciel? Bez urazy, ale właśnie tego typu postępowanie powoduje wiele niepotrzebnych awarii. Wystarczy policzyć. Norma to 55/60W i na takie obciążenie ok. 5Ax2 obliczona jest wiązka i pająk. Dla żarówek 100Wto będzie 8,3Ax2 to jest prawie dwa razy więcej (16,6A) na stykach pająka. Taki prąd potrafi już nieźle "namieszać".duo pisze:w mojej ex b3 tak samo miałem i jeździłem 2 lata ... aż do sprzedaży :mrgreen:
Nie mówiąc już ze lustra reflektorów sie wypalają.
Wystarczy swiatła ustawic.A niektórzy nie wiedzą od czego jest regulacja swiatełNut pisze:Koledzy, trochę opamiętania ! Można sobie od razu przewiązać oczy czarną opaską jak samuraj, krzyknąć i walnąć w drzewo ! A ten kto zakłada do zwykłych lamp żarówki 100 W / chyba, że z "Lidla" \ to niech jeździ w nocy tylko po dwupasmówkach w mieście bo na polskich drogach w nocy to może znaleźć się tirowiec który go nauczy szacunku dla innych !
Ok Danek ! Tylko ciekawe co kolega będzie ustawiał ? Chyba żarówką jak odbłyśnik pomaluje ? :lol: Miałem kolegę który dawno temu w Oplu Rekordzie założył żarówki 100/90 W. Po kilku dniach w czasie jazdy zaczął mu się topić włącznik i kapać w krok ! Dla mnie komicznie to wyglądało :mrgreen: Miesiąc jak chodził to syczał :mrgreen: i jeszce miesiąc miał "od sexu" :mrgreen: . Nawet przekaźnik nic nie pomógł !
[ Dodano: 2007-10-18, 11:32 ]
A wracając do regulacji Kolego to życzę nam wszystkim aby o niej pamiętali ! Na drogach widać najczęściej co innego. Często bywa, że jeżdżą na halogenach z przodu i z tyłu nie widząc kontrolek a Ty tu jeszcze każesz im pamiętać o takich cudach ! :roll: Która niewiasta to znajdzie ? - przepraszam wszystkie Panie :oops:
[ Dodano: 2007-10-18, 11:32 ]
A wracając do regulacji Kolego to życzę nam wszystkim aby o niej pamiętali ! Na drogach widać najczęściej co innego. Często bywa, że jeżdżą na halogenach z przodu i z tyłu nie widząc kontrolek a Ty tu jeszcze każesz im pamiętać o takich cudach ! :roll: Która niewiasta to znajdzie ? - przepraszam wszystkie Panie :oops:
sory ale elektryke mialem git. mialem audio podswitlane diodami,neony,caly rok jezdzilem na swiatlach,radiu itd i nic a nic sie nie dzialo,wszystko dzialalo jak trzeba,w zimie palila na dotyk ... zarowki nie byly z tesco i nie razily nikogo, no ale sa tacy ktorzy wszystko wiedza najlepiej - pozdrawiam :mrgreen:
[ Dodano: 2007-10-18, 12:58 ]
[ Dodano: 2007-10-18, 12:58 ]
Danek pisze:Nut, wyluzuj, spokojnie, nie wprowadzaj proszę gorącej atmosfery.No właśnie, a potem zdziwienie kolejnego właściciela co za cholera, że taka słaba ta elektryka. Znasz takie powiedzenie: największą wadą Audi jest jego poprzedni właściciel? quote]duo pisze:w mojej ex b3 tak samo miałem i jeździłem 2 lata ... aż do sprzedaży :mrgreen:
ja dbam o samochody swoje i nigdy nie zorbilem nic przeciw nim .. gdyby sie cos dzialo to odrazu bym to wyzucil wcholerę, obecny wlasciciel jest w 100% zadowolony-jezdzi juz nią od lutego i na nic nie narzeka tylko sobie chwali.
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Duo, a czy wkładając mocniejsze żarówki dołożyłeś przekaźnik odciążający styki pająka i wstawiłeś termoodporne lustra w reflektorach, zadbałeś o dodatkowe chłodzenie luster? Bez urazy, nie twierdzę, że nie dbasz o autko tylko jeśli piszesz, że nie wkładasz nic co mogłoby zaszkodzić to w tym momencie przeczysz sam sobie. Reflektory są obliczone do takiej a nie innej mocy (60/55W) z małym zapasem, podobnie wiązka i styki przełącznika. Niektórzy i bez wkładania mocniejszych żarówek sami dokładają przekaźniki i "ciągną" nowe, grubsze przewody, dzięki czemu następuje znaczna poprawa jasności świecenia i zabezpieczają przełącznik przed szybkim zużyciem na skutek, jednak i tak sporego obciążenia. Jeśli dodatkowo zrobi się regenerację lustra i wyczyści szkło to efekt jest taki sam jakbyś wstawił setki, albo lepszy. Nigdzie nie piszę, że wiem lepiej. Opieram się w tym momencie na czystej fizyce no i trochę na doświadczeniu w elektrotechnice .