Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3] Instalacja gazowa do przerobienia?

Wszystko co związane z LPG
chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 16 maja 2012, 14:56

Wtrysk rozruchowy bierze napiecie właśnie z kabla który uruchamia rozrusznik a mase przez czujnik temperatury. Łatwo to sprawdzić , poprostu wykrecasz wtrysk rozruchowy i krecisz stacyjka normalnie jak bys auto odpalał powinien trysnac paliwem. Oczywiscie jak jest zimny. Musisz po szukać po kablach od wtrysku gdzie jest urwany.
A co do gazowników to niestety tak jest.

pozdro

adi456

Post autor: adi456 » 04 sie 2012, 21:46

zregenerowałem parownik, strasznie dużo w nim syfu było bo ktoś filtr gazu źle założył i teraz jakieś 30 koni doszło, tylko problem mam z regulacją, nie mogę ustawić obrotów, raz silnik nie reaguje na kręcenie śrubką na parowniku, a czasem załapie, efekt jest taki że raz obroty są za małe, a raz są dobre tylko czasem wskoczy na większe, trzeba wtedy zgasić silnik i jest ok, wie ktoś co może być przyczyną? silnik krokowy czy może sonda spalin?

[ Dodano: 2012-08-07, 23:39 ]
Masakra z tym autem, dziś znowu walczyłem z gazem, sprawdziłem szczelność układu dolotowego (dobra metoda na fajke) okazało się że dym leciał, uszczelnił wszystko pięknie i znikł problem z zamulaniem przy mocnym wciśnięciem gazu. Z tymi obrotami to masakra, chodzi ładnie 950 obr i nagle wskakuje na 1200 lub 1800 (dzieje się to najczęściej gdy jade z góry i hamuje silnikiem lecz ostatnio problem stał się bardziej uciążliwy) pomagało gaszenie i ponowne odpalanie silnika, dziś zabrałem sie za przepływomierz, odpiąłem kabelek który jest po lewej stronie nad filtrem powietrza i silnik wskoczył na 2000 obr, po czym parownik zaczął zupełnie inaczej regulować na regulacje, przykręciłem obroty silnika na parowniku (wcześniej krecenie ta srubą dawało efekt działam na 950 obr albo wcale) wykreciłem też talerzyk od przepływomierza z myślą żeby silniczek lepiej oddychał, testując i ustawiając to wszystko finalnie ustawiłem następująco: obroty gdy zimny gaśnie lub 650, gdy ciepły 1000, z góry 850, najgorzej tylko gdy samochód jest przechylony bokiem, kierowca w dół bo wtedy samochód całkowicie gaśnie. gdy odpalam samochód dziwnie wkręca sie na 1800obr szybko spadając do 1000. postanowiłem ponownie podpiąć kabelek odpaliłem samochód a ten na 1800 obr, obroty spadały na stałe do normalności przy minimalnym ręcznym poruszeniem pozostałością z przepływomierza. No więc odpiąłem ten kabelek i tak teraz jezdze. Przynajmniej silnik nie wyje na światłach. wogule nie rozumiem pracy przepływomierza przy zasilaniu lpg, i co ma jedno z drugim wspólnego, już nie mam siły do tego auta i nie mam kasy na inne dlatego proszę pomóżcie, mogę zapłacić komuś za tłumaczenie na odległość co i jak sprawdzać, bo u mnie z mechanikami to duży problem, moge robić zdjęcia lub filmy z przeprowadzanych czynności i już nawet nie zależy mi na poprawieniu spalania 20l/100 lpg, nie musi działać na PB tylko chce normalne oboty silnika :( bardzo proszę o pomoc

[ Dodano: 2012-08-11, 12:33 ]
Problem rozwiązany, nieszczelne gumy uszczelnione, krokowiec wyczyszczony, kabelki doprowadzone do porządku lecz kluczowe okazało się brak benzyny, po zatankowaniu autko śmiga perfekcyjnie, na gazie obroty trzyma pięknie jak i na PB, jeżeli ktoś ma takie problemy na PB to podejrzewam że coś nie tak z ciśnieniem, skoro u mnie po zatankowaniu PB jest elegancko.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl