[B4 ABT] ile oleju? Ile płynu do chłodnicy?
[B4 ABT] ile oleju? Ile płynu do chłodnicy?
Panowie pomocy. Szukałem na forum ale nic nie znalazłem więc piszę.
Muszę wymienić olej. Bańka już jeździ w bagażniku razem z filtrem ale mam problem.
Czy ktoś mi może powiedzieć ile oleju wlać? Czy lać po trochę i sprawdzać poziom? Proszę
o pomoc bo sądząc po wyglądzie starego nowy już bardzo by się przydał. Z góry dzięki za podpowiedzi.
Muszę wymienić olej. Bańka już jeździ w bagażniku razem z filtrem ale mam problem.
Czy ktoś mi może powiedzieć ile oleju wlać? Czy lać po trochę i sprawdzać poziom? Proszę
o pomoc bo sądząc po wyglądzie starego nowy już bardzo by się przydał. Z góry dzięki za podpowiedzi.
Ostatnio zmieniony 18 paź 2007, 10:14 przez Qzi, łącznie zmieniany 1 raz.
Żeby nie zaczynać nowego tematu trochę go poprawiłem i w związku z tym mam kolejne pytanko.
Ile i najlepiej jakiego wlać płynu do chłodzenia serduszka mojej Niuni?
Ponieważ mam lekkie przecieki na trójnikach przy nagrzewnicy( dokręcenie opasek nie pomogło) muszę to rozkręcić całkiem bo może wąż przecięty?
Kolor też już nie bardzo więc wpadłem na pomysł wymienie. No tak ale ile trzeba zakupić żeby wymienić cały? Pomocy. Z góry dzięks za podpowiedzi
Ile i najlepiej jakiego wlać płynu do chłodzenia serduszka mojej Niuni?
Ponieważ mam lekkie przecieki na trójnikach przy nagrzewnicy( dokręcenie opasek nie pomogło) muszę to rozkręcić całkiem bo może wąż przecięty?
Kolor też już nie bardzo więc wpadłem na pomysł wymienie. No tak ale ile trzeba zakupić żeby wymienić cały? Pomocy. Z góry dzięks za podpowiedzi
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Co, petrygo? Hehe to bardzo dobry i bezpieczny płyn. I ma tę zaletę, że bardzo dobrze uwidaczniają się najmniejsze przecieki, bo po wyschnięciu pozostaje biały ślad.Qzi pisze:czy jest to w miarę mało szkodliwe dla silnika (żrące) :?:
Alternatywa to Dynagel, Qual i kilka innych. Borygo nie polecam bo lubi robić muł w kanałach (przynajmniej ten Eko - zielony tak mi w poldeniuszu narozrabiał). Jak już chcesz bardzo dokładnie wyczyścić układ to polecam preparat "PM Xeramic Radiator Flush" do czyszczenia. Ale uwaga, bo jak masz sporo kamienia na złączach (np. przy króćcach na głowicy) to może Ci wypłukać kamień, rozszczelnić nagrzewnicę itp. i będziesz miał kolejny problem. Poza tym wtedy to już przydałyby się karcher i sprężarka.
Witaj. jeśli chodzi o płyn chłodniczy to powiem ci dołóż 20 zeta i kup 3x1,5 l G12 plus ja płaciłem 23 zł za butelke (oryginalny płyn vw audi) wlej najpierw cały koncentrat a potem uzupełij woda destylowaną i moim zdaniem nie ma lepszej opcji i na lato i na zime. proporcja 1,5 l koncentratu i 1 l destylowanej (-50stopni)a cały koszt to ok 70 zeta. i spokój na pare lat, a oleju nie nalewaj wiecej jak 3 l, kumplowi w serwisie w Rzeszowie zalalali 4 l (szok), i tak dobrze że pare dni potem z ciekawości o tak kiedyś przy rozmowie podniosłem bagnet a tam 1 cm ponad wygięcie na blaszce , także pilnuj bo goscie niekiedy nie zdaja sobie sprawy że do tych 2.0 wchodzi max 3 litry. a tak na marginesie jesli kupiłeś bańke 5 litrów to pewnie lejesz minerała a czemu jeździł na takim?