[B4 ALL] Problem z nagrzewnicą
[B4 ALL] Problem z nagrzewnicą
Witam Panowie. Mam oto taki mały problem z nagrzewnicą, poprzedni właściciel oddał auto na warsztat żeby wymienili nagrzewnice na nową i wymienie tyle że chyba zamienili dwie linki sterujące temperaturą nawiewu tj. zimne/ciepłe. Linki przy sterowaniu nawiewem są ok na swoich miejscach. Gdy daje na max zimne leci gorące a jak dam na max ciepłe leci ale nie do końca na tyle zimne na ile powinno być. Czy da się przełożyć linki na odpowiednie miejsca bez wyciągania nagrzewnicy lub większego rozkopywania deski rozdzielczej ? Jest mi to potrzebne ponieważ mam wersję z klimą i co najważniejsze sprawną Ale drażni mnie to że na zimnym jest ciepłe a na ciepłym zimne...
Ostatnio zmieniony 05 sie 2012, 12:25 przez KamilxDBn, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 02 cze 2012, 18:02
Możliwe ,że przy maxymalnym przemieszczeniu cięgien, jedno cięgno wadzi o drugie przez co otwiera nie tę klampe . Sciągniej pokrętkła , bo pod nimi masz śruby . Wyciągniesz panel i sam zobaczysz czy ciegna sa tam gdzie być powinny . Nóz widelec może to będzie akurat to .Jak nie to pisz dalej , napewno znajdzie się ktoś ,kto się lepiej zna na rzeczy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 02 cze 2012, 18:02
U siebie jak zapinałem linki to zdjąłem półkę nad nogami kierowcy i środkowy tunel zaraz pod konsolą. Dostęp był wystarczający do zdemontowania silniczków zdokładanego klimatronika i założenia tradycyjnych linek. Dregan dobrze mówi z tym nawiewem na nogi. Jego demontujesz i wszystko jest na wierzchu.
Ogólnie jak kupiłem auto to klima nie chodziła. Panel do sterowania wogóle nie świecił i był inny niż fabryczny. Jak się później dowiedziałem był to klimatronik włoskiej firmy diavia dokładany na życzenie kupującego. Jako że auto było wyprodukowane na rynek włoski to jakiś włoch zażyczył sobie żeby mu przerobili manualną klimę na elektroniczną. Po dniu walki ze schematem z reku uruchomiłem klimatronik....ale.....żył on własnym życiem. Sam ustawiał temperaturę i kierunki nawiewów. Co bym na panelu naciskał to i tak nic nie reagowało. Po długiej walce kupiłem panel do manuala i cieszę się chłodem w aucie. Sterownik do diavi coś zablokowany jest a w sieci nie ma nic do serwisowania tego więc wszystko leży w piwnicy.