Tak jest, żarówka dwuwłóknowa tak działa. Będzie Ci kierunek ładnie świecić, a gdy włączysz kierunki, awaryjne to będzie mocniej się zapalać, tak jak byś miał włączone pozycje i wciskał pulsacyjnie stop.SIDNEY85 pisze:Czyli musze kupic:Kolczat pisze:893961669 taki ma numer, orginalny cokol na dwuwloknowa zarowke, dostalem go od KORU kupilem do tego zarowki dwowloknowe, osobne sterowanie przyciskiem wewnatrz samochodu z podpieciem dodatkowego bezpiecznika i efekt taki:
[url=http://img651.imageshack.us/img651/7141/img7126mr.jpg]Obrazek[/URL]
koszt 36pln za sztuke bodajze
- dwa nowe kierunki o nr czesci jak wyzej
- 2 zarowki dwuwloknowe
- i pociagnac nowa instalacje do przycisku z bezpiecznikiem ???
A kierunki ci normalnie dzialaja, zasada jak w swietle stopu ???
[all] postojówki w kierunkowskazach
- ignac112
- Forum Audi 80
- Posty: 740
- Rejestracja: 30 cze 2012, 18:40
- Lokalizacja: Mrągowo, Warm-Maz.
- Kontakt:
Tak dokładnie taka sama zasada.SIDNEY85 pisze:...
A kierunki ci normalnie dzialaja, zasada jak w swietle stopu ???
Przedtem miałem moduł który wykorzystywał żarówkę z jednym włóknem, która jednocześnie świeciła słabszym światłem a po włączeniu kierunku mrugała już mocniejszym. Wywaliłem to bo dwuwłóknowa zarówka daje lepszy efekt wizualny. Teraz mruganie kierunku jest bardziej widoczne. Jeżdże z tym już ponad 5 lat i jestem zadowolony.
Przykładowe działanie.