[Cabrio 8G 2.6 ABC] Turkusowy zawrót głowy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 173
- Rejestracja: 09 mar 2008, 00:57
- Lokalizacja: Warszawa
Ja ostatni raz widziałem auto dobry miesiąc temu i żeby naprawdę docenić efekt całokształtu to trzeba auto zobaczyć live w świetle dziennym w ładnym słońcu.
Poza tym są drobiazgi,których tu nie widać - np. tylne światła.
Czy na vagevencie koła wystawały bardziej, czy to tylko zdjęcia nie oddają offsetu?
pzdr
Poza tym są drobiazgi,których tu nie widać - np. tylne światła.
Czy na vagevencie koła wystawały bardziej, czy to tylko zdjęcia nie oddają offsetu?
pzdr
garkotluk1, ściemniaczu nie wkręcaj mnie, bo audiczka stoi pod blokiem bezpieczna, a Ty tysiące km od Polski, banito :lol:
DeS, mobilność została taka jak wcześniej, poza większym problemem podjazdów pod krawężniki, których i tak unikam. Audi mogę zostawiać w stolicy jak jakieś ferrari, tudzież porsche kilka razy wokół fury dostały mandat, a moje mimo nielegalnego postoju - nic
Dziś dopiero ustawiłem geometrię i zbieżność. Tył jeszcze opuszczę kilka mm, ale póki co i tak cieszy mi się morda bo mogę jeździć po wybojach i nadal jest względnie wygodnie.
mikoPKK99, w Żerkowie brakowało gleby, ale offset był taki sam. Od dziś mam jednak negatyw -1,35 stopnia z przodu, z tyłu jest mniejszy.
Furacz wygląda tak:
Sorry za fotoszopowe efekty, ale mnie poniosło W każdym razie bogate typy grające w golfa jeżdżący 350Z, drugi merolem, pytali z uśmiechem czy nie zamieniłbym się na ich fury miło mi było, bo audi przecież finansowo dużo mniej warte. W każdym żarcie jest ziarnko prawdy
DeS, mobilność została taka jak wcześniej, poza większym problemem podjazdów pod krawężniki, których i tak unikam. Audi mogę zostawiać w stolicy jak jakieś ferrari, tudzież porsche kilka razy wokół fury dostały mandat, a moje mimo nielegalnego postoju - nic
Dziś dopiero ustawiłem geometrię i zbieżność. Tył jeszcze opuszczę kilka mm, ale póki co i tak cieszy mi się morda bo mogę jeździć po wybojach i nadal jest względnie wygodnie.
mikoPKK99, w Żerkowie brakowało gleby, ale offset był taki sam. Od dziś mam jednak negatyw -1,35 stopnia z przodu, z tyłu jest mniejszy.
Furacz wygląda tak:
Sorry za fotoszopowe efekty, ale mnie poniosło W każdym razie bogate typy grające w golfa jeżdżący 350Z, drugi merolem, pytali z uśmiechem czy nie zamieniłbym się na ich fury miło mi było, bo audi przecież finansowo dużo mniej warte. W każdym żarcie jest ziarnko prawdy
duo, blisko mam golfa to dobra alternatywa spędzenia wieczoru, podbij do Józefowa pod Warszawą to pogramy z osobami znanymi z TV, bo sporo z nich tutaj ucieka od warszawskiego zgiełku
1.8s, dzięki! Było z tym dużo nerwów i mierzenia, nie obyło się bez walenia 10 kilowym młotem :mrgreen: ale teraz śmigam jak chcę i co ciekawe jest wygodniej niż wcześniej mając 3cm wyżej przedni zawias. Teraz mam około -110mm od serii a charakterystyka pracy amorów jest tak przyjemna, że jeździ się bardzo wygodnie. Spokojnie przejeżdżam lusterkiem pod lusterkiem seryjnego audi 80 :lol: i warto nie zapominać o offsecie i szerokości koła. Airride chyba nie dałby mi takich możliwości. Ale ten typ zawieszenia przetrenuje na kolejnym audi, limuzynie tym razem.
pawełek, ja bym się zastanawiał cabrio za młode by być stare, a garażowych miejsc jak brakowało tak mi brakuje.
1.8s, dzięki! Było z tym dużo nerwów i mierzenia, nie obyło się bez walenia 10 kilowym młotem :mrgreen: ale teraz śmigam jak chcę i co ciekawe jest wygodniej niż wcześniej mając 3cm wyżej przedni zawias. Teraz mam około -110mm od serii a charakterystyka pracy amorów jest tak przyjemna, że jeździ się bardzo wygodnie. Spokojnie przejeżdżam lusterkiem pod lusterkiem seryjnego audi 80 :lol: i warto nie zapominać o offsecie i szerokości koła. Airride chyba nie dałby mi takich możliwości. Ale ten typ zawieszenia przetrenuje na kolejnym audi, limuzynie tym razem.
pawełek, ja bym się zastanawiał cabrio za młode by być stare, a garażowych miejsc jak brakowało tak mi brakuje.