Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABT] Nieznacznie spadają obroty przy kręceniu kierownicą

ODPOWIEDZ
szymmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 03 mar 2012, 15:23

[B4 ABT] Nieznacznie spadają obroty przy kręceniu kierownicą

Post autor: szymmek » 14 sie 2012, 09:42

Witam ostatnio zauważyłem że gdy stoję na luzie i zacznę kręcić kierownicą to obroty spadają, stojąc mam 900 gdy zacznę kręcić kierownicą to odczuwalny jest spadek obrotów na obrotomierzu tego nie widać za bardzo ale zaczyna leciutko trzęś silnikiem, kierownica chodzi w miarę lekko

Piachuu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 267
Rejestracja: 14 gru 2011, 14:07
Lokalizacja: Pe

Post autor: Piachuu » 14 sie 2012, 10:03

u mnie jest podobnie z tym że nie trzęsie silnikiem,wskazówka od obrotów nawet nie drgnie.Wspomaganie zaczyna mocniej pracować bo na postoju,ale niech się mądrzejsi wypowiedzą <ok>

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 14 sie 2012, 13:13

pompa wspomagania obciąża silnik normalne :P a trzęsie może poduchy do zmiany

szymmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 03 mar 2012, 15:23

Post autor: szymmek » 14 sie 2012, 13:25

to by się zgadzało poducha silnika zmieniona ale od skrzyni jest dosyć zużyta

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 14 sie 2012, 13:26

a skręć opór kierą i trzymaj wtedy spadną więcej :)

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 14 sie 2012, 17:48

Dregan, Tylko jak pompa w kiepskiej kondycji to sie wysypie.

pawelk2002
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 450
Rejestracja: 13 paź 2009, 20:29
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: pawelk2002 » 14 sie 2012, 18:20

To normalne że spadają jeszcze dodaj jakie masz kapcie i właśnie te poduszki ale 900 to trochę mało

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 14 sie 2012, 21:24

skrec kierownica na oponach 215 to dopiero spadna <ok> normalny objaw dodatkowego obciazenia silnika dlatego jak ma sie klime to po jej wlaczeniu obr nieznacznie wzrastaja zeby silnik nie spadl za bardzo z obrotow.

Dregan, nikt przy zdrowych zmyslach nie katuje tak pompy i maglownicy :-P

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 14 sie 2012, 23:57

po prostu zobaczy jak to działa :P

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 15 sie 2012, 00:29

Można skręcać do oporu i nic złego się nie stanie, ale nie powinno się przytrzymywać w tym ustawieniu. Wiele razy przy zawracaniu skręcałem kierownicą do końca, słychać było jakby cichutkie syczenie i po lekkim odkręceniu w 2gą stronę cichło to :-)
Spadek obrotów jest normalny, jak pisali poprzednicy pompa obciąża silnik <ok>

szymmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 03 mar 2012, 15:23

Post autor: szymmek » 15 sie 2012, 11:33

wielkie dzięki za wyjaśnienie :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl