Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80, 1.6 B3 LPG] Niespodziewanie gaśnie

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Aromon

[80, 1.6 B3 LPG] Niespodziewanie gaśnie

Post autor: Aromon » 09 sie 2012, 22:29

Witam wszystkich!

Temat pewnie wielokrotnie poruszany, ale nie potrafię rozgryźć tego do końca, jako, iż jestem laikiem :)

Otóż: moja 80-siątka gaśnie w niespodziewanym momencie, najczęściej, gdy dojeżdżam do świateł, gdy wrzucam luz/wciskam sprzęgło, żeby zmienić bieg. Po prostu bez szarpnięć, bez żadnych dźwięków przestaje ciągnąć, tylko widzę, że się świecą kontrolki. Jako iż z reguły jeżdżę na lpg - zawsze działo się to na gazie. Ostatnio jednak zdarzyło się to i na benzynie. Później bardzo ciężko jest odpalić, jednak po chwili się udaje - z gazu przełączam na benzynę, benzynę czasami da się odpalić jeszcze się tocząc, wrzucając po prostu bieg :)

Zimny na gazie pali ciężko, z benzyny bez problemu, co chyba wyklucza reduktor jako przyczynę (?).

Zastanawiam się jeszcze nad gaźnikiem i czujnikiem halla. Za co najpierw się zabrać? Czy mój tok rozumowania jest w ogóle słuszny? Charakterystyczne jest to, że kilka sekund przed tym zanim samochód zgaśnie daje się wyczuć zapach paliwa w powietrzu.

Instalacja drugiej generacji.

Dziękuje za pomoc :)

Piachuu
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: Piachuu » 15 sie 2012, 11:12

1 rzeczą jaką bym sprawdził to szczelność u kładu dolotowego powietrza,może gdzieś być nieszczelność i łapie lewe powietrze.Wymieniałeś świece przewody filtr powietrza itd :?:
A jeżeli chodzi o ciężkie odpalanie lub brak temat jest tu.Ale najpierw sprawdź ten dolot.
https://audi80.pl/b3-16-rn-pp-lpg-ni ... t62468.htm

mariusz122
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: mariusz122 » 15 sie 2012, 11:53

Miałem przed PM-em RN-a i prawdopodobnie szwankuje ci 'elektroniczny nastawnik przepustnicy gaznika'

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”