[2.3 NG] Mało mocy, strzały z przepływomierza
zborek_k-kozle, a moze znowu masz gdzies pękniety przewod?Zobacz ten idacy od krokowca w strone grodzi-zobacz w sensie wyciagnij caly i sprawdz w reku a nie okiem na silniku.Czasem gdy bedzie pekniety to nie bedzie wcale chodzil na niskich obrotach i gasł ale na wyższych bedzie pracował normalnie.
Czynnik klimy masz zapewne R12 czyli nie do dostania bo jest zakazany i wycofany.
600 zł to dopiero początek wydatków.Układ paliwowy jest w NG bardzo czuły,bardzo trudny do ogarnięcia i bardzo kosztowny.
Czynnik klimy masz zapewne R12 czyli nie do dostania bo jest zakazany i wycofany.
600 zł to dopiero początek wydatków.Układ paliwowy jest w NG bardzo czuły,bardzo trudny do ogarnięcia i bardzo kosztowny.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
Tamto już zrobione, miałem za mało wciśnięte wtryski, teraz borykam się z problemem falowania obrotów. Jak mu dam więcej benzyny to faluje ale dobrze pali na zimnym i ciepłym, a jak ustawie żeby nie falowało to na ciepłym pali a na zimnym nie. Występuje także takie zjawisko w obu przypadkach, że po odpaleniu obroty od razu idą do ok. 3 tyś. i dopiero spadają.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
To ja napisze co zrobiłem do tej pory. Nowy czujnik temp. do ECU 2 piny bosch nowy, sonda bosch nowa pod model, nowy potencjometr klapy ustawiony wg. schematu. Podmienione : aparat zapłonowy z cewką, obydwa komputery, mieszalnik . Ostatnio prąd na nastawniku stał na 10mA i ani rusz mi regulacji CO . Nie wiem dokładnie jak ustawić DOBRZE pot. klapy, mam tak na 0.7V przy 800obr. o ile dobrze pamiętam.
nie pamietam ile dokładnie powinno być ale słyszałem ze jeszcze odpina sie chyba krokowy przy ustawianu ale nie jestem pewien.
W NG prąd powinien być chyba koło 0 mA, a jak sie przy tym lambda zachowuje?
Oczywiście zakładam że krańcówki sprawne. Mogłbyś podmienić jeszcze nastawinik cisnienia paliwa
masz samą benzynę?
czy też gaz? Bo jeżeli gaz to sie nie dziw że faluje. Ja mam wszystko ustawione perfect w RT i na gazie faluje bo przewód do krokowca długi i bezwładność układu też. Bo w wypadku zasilania gazem tam idzie cała mieszanka nie tylko powietrze
W NG prąd powinien być chyba koło 0 mA, a jak sie przy tym lambda zachowuje?
Oczywiście zakładam że krańcówki sprawne. Mogłbyś podmienić jeszcze nastawinik cisnienia paliwa
masz samą benzynę?
czy też gaz? Bo jeżeli gaz to sie nie dziw że faluje. Ja mam wszystko ustawione perfect w RT i na gazie faluje bo przewód do krokowca długi i bezwładność układu też. Bo w wypadku zasilania gazem tam idzie cała mieszanka nie tylko powietrze
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
Nie mam gazu. Krańcówki oczywiście sprawne są. No wiem, prąd nastawnika 0mA ale u mnie stoi na 10mA i ani drgnie . Jeżeli chodzi o potencjometr to w danych jest archaiczny rysunek, różnie piszą. Już mnie to trochę męczy.
[ Dodano: 2012-08-15, 00:54 ]
No właśnie bo falowanie znikało jak odpinałem nastawnik. Ale skoro lambda nowa czujnik nowy i inne podzespoły sprawdzone to pozostaje mi ten potencjometr chyba. Musiałbym wiedzieć ile mam mieć np. przy 800 albo 1000 obr.
[ Dodano: 2012-08-15, 00:54 ]
No właśnie bo falowanie znikało jak odpinałem nastawnik. Ale skoro lambda nowa czujnik nowy i inne podzespoły sprawdzone to pozostaje mi ten potencjometr chyba. Musiałbym wiedzieć ile mam mieć np. przy 800 albo 1000 obr.
Dokładnie przez potencjometr potrafi ostro falować. Kurde najgorsze że nie pamietam jaka powinna być wartość ale z tego co orjętuje to coś koło własnie 0.75V na wolnych obrotach z dopiętym krokowcem.
Z tym że nastawnik i tak powinien falować tak mi sie wydaje. Jak sie sonda (skład mieszanki) zachowuje jak nastawnik stoi na 10mA?
czy jak na wolnych obr wcisniesz krańcówke pełnego otwarcia to robi sie bogato na sondzie?
Z tym że nastawnik i tak powinien falować tak mi sie wydaje. Jak sie sonda (skład mieszanki) zachowuje jak nastawnik stoi na 10mA?
czy jak na wolnych obr wcisniesz krańcówke pełnego otwarcia to robi sie bogato na sondzie?
Witam, u mnie na jałowych obrotach (około 850) na potencjometrze było 0,5V (bdb stan wtrysku, fabrycznie ustawiony i nieruszany), nie pamiętam niestety jakie były przy wyższych obrotach bo nie mam dostępu do auta ze względu na przeprowadzkę.
Na nastawniku prąd powinien oczywiście falować (im bliżej 0 tym lepiej bo to oznacza mniejszą korektę), jak go odpinasz to po prostu komputer nie koryguje dawki paliwa ale o tym pewnie wiesz. Możesz jeszcze spróbować odczytać błędy z komputera, znając życie nic nie pokaże ale nie zaszkodzi zerknąć.
Na nastawniku prąd powinien oczywiście falować (im bliżej 0 tym lepiej bo to oznacza mniejszą korektę), jak go odpinasz to po prostu komputer nie koryguje dawki paliwa ale o tym pewnie wiesz. Możesz jeszcze spróbować odczytać błędy z komputera, znając życie nic nie pokaże ale nie zaszkodzi zerknąć.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle