Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1z] Szarpie przy wyższych obrotach

ODPOWIEDZ
bobx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 02 cze 2009, 07:22
Lokalizacja: Podkarpacie

[b4 1z] Szarpie przy wyższych obrotach

Post autor: bobx » 15 sie 2012, 20:36

Witam
Powiedzcie mi gdzie zacząć poszukiwania.
Problem leży w tym, że w przedziale 2000 i wyżej obrotów szarpie.
Podłączałem pod vaga żadnych błędów nie pokazało.
Poza tym jest jeszcze jeden objaw na zimnym odpala na dotyk, ale jak jest rozgrzany to muszę go kręcić tak nawet do nawet do 15 sekund.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Re: [b4 1z] Szarpie przy wyższych obrotach

Post autor: Krzysiek 84 » 15 sie 2012, 20:49

bobx pisze:Witam
Powiedzcie mi gdzie zacząć poszukiwania.
Problem leży w tym, że w przedziale 2000 i wyżej obrotów szarpie.
Podłączałem pod vaga żadnych błędów nie pokazało.
Poza tym jest jeszcze jeden objaw na zimnym odpala na dotyk, ale jak jest rozgrzany to muszę go kręcić tak nawet do nawet do 15 sekund.
Może nastawnik odzywać sie juz jesli potencjometryczny. A z tym paleniem to układ jest szczelny i bez powietrza jest paliwo w przewodach :?:

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 15 sie 2012, 21:02

napisz jaki masz nastawnik ale podejrzewam kąt wtrysku ;-)

bobx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 02 cze 2009, 07:22
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: bobx » 15 sie 2012, 21:28

Generalnie to kiedyś miałem z tym problem nastawnik był czyszczony, ustawiany kąt wtrysku i nie wiele pomogło.
Niedawno też wymieniałem filtry i cały układ odpowietrzony.
Potem robiłem logi i też niby wszystko w porządku
Najdziwniejsze jest to jak wspominałem, że zimny pali na dotyk.
Jak sprawdzić jaki potencjometr??

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 15 sie 2012, 22:09

bobx pisze: Jak sprawdzić jaki potencjometr??
Jak czyszczony był to masz nowszy osprzet bez potencjometru.
Naszło mnie cos takiego skoro masz pierburga a zimny pali na dotyk, ciepły już nie.
W pierburgu jest cos takiego jak dawka rozruchowa, trzeba by to sprawdzić i podnieść ewentualnie :idea:

Awatar użytkownika
rodzynek87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 382
Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rodzynek87 » 15 sie 2012, 22:14

Czyszczony nie czyszczony nasi współcześni mechanicy " potrafią" wszystko wyczyścić - tylko czemu gębą :/.. i skasować za nie wiedze.. zrób logi i wrzuć tutaj zobacz jaki masz przepływomierz i będzie wiadomo czy pierbung/czy bosch

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 16 sie 2012, 08:16

bobx pisze:Powiedzcie mi gdzie zacząć poszukiwania.
Problem leży w tym, że w przedziale 2000 i wyżej obrotów szarpie.
O ile nastawnik indukcyjny ,to prawdopodobnie nastawnik do ponownego czyszczenia ,test z odpięciem wtyczki impulsatora powinien to szybko zweryfikować ...kończąca się pompa produkuje opiłki i czyszczenie pomaga na krótko
bobx pisze:Podłączałem pod vaga żadnych błędów nie pokazało
Nie ma tak dobrze :-P ...nie pokaże
bobx pisze:Poza tym jest jeszcze jeden objaw na zimnym odpala na dotyk, ale jak jest rozgrzany to muszę go kręcić tak nawet do nawet do 15 sekund.
Objawy wskazują na podjechaną głowiczkę pompy wtryskowej...prosty test ,polać wodą ,schłodzić ,po tym zabiegu jak odpali dużo szybciej to na 100% głowiczka do wymiany :-/ ...Jak masz vaga to posprawdzaj temperatury z czujników ...No i oczywiście zakładam że masz szczelny układ paliwowy ...bo jak nie szczelny to też tak się może dziać ,jak będzie powietrze w przewodach paliwowych ,ale to akurat widać bez żadnych testów ,wystarczy zerknąć na przewody ...o ile ktoś ma ori przezroczyste ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl