Witam
Powiedzcie mi gdzie zacząć poszukiwania.
Problem leży w tym, że w przedziale 2000 i wyżej obrotów szarpie.
Podłączałem pod vaga żadnych błędów nie pokazało.
Poza tym jest jeszcze jeden objaw na zimnym odpala na dotyk, ale jak jest rozgrzany to muszę go kręcić tak nawet do nawet do 15 sekund.
[b4 1z] Szarpie przy wyższych obrotach
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Re: [b4 1z] Szarpie przy wyższych obrotach
Może nastawnik odzywać sie juz jesli potencjometryczny. A z tym paleniem to układ jest szczelny i bez powietrza jest paliwo w przewodach :?:bobx pisze:Witam
Powiedzcie mi gdzie zacząć poszukiwania.
Problem leży w tym, że w przedziale 2000 i wyżej obrotów szarpie.
Podłączałem pod vaga żadnych błędów nie pokazało.
Poza tym jest jeszcze jeden objaw na zimnym odpala na dotyk, ale jak jest rozgrzany to muszę go kręcić tak nawet do nawet do 15 sekund.
Generalnie to kiedyś miałem z tym problem nastawnik był czyszczony, ustawiany kąt wtrysku i nie wiele pomogło.
Niedawno też wymieniałem filtry i cały układ odpowietrzony.
Potem robiłem logi i też niby wszystko w porządku
Najdziwniejsze jest to jak wspominałem, że zimny pali na dotyk.
Jak sprawdzić jaki potencjometr??
Niedawno też wymieniałem filtry i cały układ odpowietrzony.
Potem robiłem logi i też niby wszystko w porządku
Najdziwniejsze jest to jak wspominałem, że zimny pali na dotyk.
Jak sprawdzić jaki potencjometr??
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- rodzynek87
- Forum Audi 80
- Posty: 382
- Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
- Lokalizacja: Gdynia
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
O ile nastawnik indukcyjny ,to prawdopodobnie nastawnik do ponownego czyszczenia ,test z odpięciem wtyczki impulsatora powinien to szybko zweryfikować ...kończąca się pompa produkuje opiłki i czyszczenie pomaga na krótkobobx pisze:Powiedzcie mi gdzie zacząć poszukiwania.
Problem leży w tym, że w przedziale 2000 i wyżej obrotów szarpie.
Nie ma tak dobrze ...nie pokażebobx pisze:Podłączałem pod vaga żadnych błędów nie pokazało
Objawy wskazują na podjechaną głowiczkę pompy wtryskowej...prosty test ,polać wodą ,schłodzić ,po tym zabiegu jak odpali dużo szybciej to na 100% głowiczka do wymiany ...Jak masz vaga to posprawdzaj temperatury z czujników ...No i oczywiście zakładam że masz szczelny układ paliwowy ...bo jak nie szczelny to też tak się może dziać ,jak będzie powietrze w przewodach paliwowych ,ale to akurat widać bez żadnych testów ,wystarczy zerknąć na przewody ...o ile ktoś ma ori przezroczystebobx pisze:Poza tym jest jeszcze jeden objaw na zimnym odpala na dotyk, ale jak jest rozgrzany to muszę go kręcić tak nawet do nawet do 15 sekund.