dzięki panowie za dobre słowa. B5 fajne auto , mało pali i 280 Nm robi swoje, ale koszty napraw są dużo większe niż w B4, np za rozrząd zapłaciłem 3117 zł, wprawdzie robiłem w ASO na ori cześciach bo chciałem mieć ciągłość serwisowania ale to i tak naprawdę dużo kasy.
A co do byłej B4 to szkoda naprawde ale mam nadzieję że kierowcy nikomu nic się nie stało. Jak aukcja wyszła miałem ochotę ją kupić spowotem i remontować, orientowałm się w kosztach nowej budy i przekładki, ale na teraz koniec z sentymentami, auto było fajne ale trzeba iść dalej, może jeszcze kiedyś kupię jakieś B4, ale tak na auto niedzielne, bo mam jakoś słabośc do tego modelu, a moja była naprawdę dużo mi w życiu pomogła
audi a4 b5 AJM by bob232 naviplus, 3M Carbon
AJM to jeden z pierwszych pompowtrysków i w rozrządzie ma jakiś napinacz termiczny czego następne juz nie miały. U "zwykłego" mechanika na dobrych zamiennikach koszt około 1500 zł. Ja wymieniłem cały przód czyli kompletny rozrząd z pompą, wszystkimi napinaczami i rolkami pasek wieloklinowy pasek klimy napinacz hydrauliczny, klimy i wszyskie rolki, śruby itp. Mam teraz dwa lata gwarancji i 90000 km a na nie ori na tym silniku można zrobić 60000 km. Może i dużo zapłaciłem ale jestem zadowolony i jak coś się zwali będzie reklamacja :lol:
Dawno mnie tu nie było więc czas na aktuala. Postanowiłem że jako że w a4 włozyłem sporo kasy to zostanie u mnie jako autko awaryjne. W związku z czym trochę pozmieniałem i wymieniłem m.im
- naviplusa z a6 z DX polskimi mapami i menu
- listwy dolne drzwi nówki sztuli z ASO ( kosztują majątek )
- wymieniony słuczony halogen
- dwururka w polerce
- dekory oklejone folią 3M ala karbon ( zrobiłem to już wcześniej ) teraz dokleiłemobkleiłem ramkę wokół mieszka oraz rączkę ręcznego która troszkę straszyła już
Jeszcze kilka pierdół porobiłem o których zapomniałem pewnie, ogólnie będę sobie teraz autko troszkę doposażać i cieszyć się z przejażdzel