Audi coupe by Vigo - V8 ABZ sezon 2016 :)
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Z tyłu 9" ET 2 i była lipa. Oraz 10,5" ET25 hardkorowo wystawało.vigo1984sz pisze:ATLAS właśnie widziałem, że miałeś już różne fele, jakie ET najmniejsze stosowałeś?
Z przodu mam aktualnie max jaki da się uzyskać na seryjnym błotniku z dużą glebą (chyba, że ktoś by nawsadzał gumy usztywniające na tłoczysko gwintu i jeździł bez amortyzacji
A więc 9,5x18" ET22 opona 215/35/18.
Wygląda to tak:
Między rantem błotnika, a rantem felgi mam 3 cm, a opona ma spory naciąg. Więc jeśli planujesz inaczej, musisz sobie w głowie przeliczyć jakby to siadło u Ciebie.
Ale dodam, że z przodu mam negatywny kąt -1,3 stopnia, a to robi sporą różnicę.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
ATLAS normalnie bajka to Twoje Audi:) kolor mnie powala z nóg i te fele...
A u mnie micha od rana mi się cieszy... zakupiłem półosie od 2,8 AAH z zamkniętymi przegubami wewnętrznymi...
No i sprawa wygląda tak. Sądziłem, że będę musiał przekładać przeguby wewnętrzne na te które pasowały mi z automata średnicą, ale wielką niewiadomą było czy pomimo ilości zębów od wewnątrz takich samych, średnica w krzyżaku przegubu wewnętrznego będzie taka sama przy półośce automata 2,3 20V i 2,8 AAH manual...
Więc tak: przyszły półośki pobiegłem z nimi na garaż w wolnej chwili i banan do teraz mi nie schodzi:P
Przegub wewnętrzny od AAH jest idealny jak przegub od skrzyni w korpusie 01E
Teraz tylko przekładka zewnętrznych i w ten sposób zostają zwrotnice i piasty na dużym łożysku od 2,3 20V, a półośki i przeguby wewnętrzne od 2,8 AAH
No i dziękuję koledze Skoczek2010 !!! <browar> !!
Więc małymi krokami dalej naprzód
A u mnie micha od rana mi się cieszy... zakupiłem półosie od 2,8 AAH z zamkniętymi przegubami wewnętrznymi...
No i sprawa wygląda tak. Sądziłem, że będę musiał przekładać przeguby wewnętrzne na te które pasowały mi z automata średnicą, ale wielką niewiadomą było czy pomimo ilości zębów od wewnątrz takich samych, średnica w krzyżaku przegubu wewnętrznego będzie taka sama przy półośce automata 2,3 20V i 2,8 AAH manual...
Więc tak: przyszły półośki pobiegłem z nimi na garaż w wolnej chwili i banan do teraz mi nie schodzi:P
Przegub wewnętrzny od AAH jest idealny jak przegub od skrzyni w korpusie 01E
Teraz tylko przekładka zewnętrznych i w ten sposób zostają zwrotnice i piasty na dużym łożysku od 2,3 20V, a półośki i przeguby wewnętrzne od 2,8 AAH
No i dziękuję koledze Skoczek2010 !!! <browar> !!
Więc małymi krokami dalej naprzód
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Wziąłem się dzisiaj za nieco grubszą robotę... założyłem na przymiar dwumas z dociskiem. Następnie skręciłem silnik ze skrzynia, żeby zobaczyć co i jak no i wstępnie wepchnąłem go w komorę silnika....
Oczywiście nic kolorowo i w 100% nie pasuje tutaj nigdy:P np podkładka dystansowa z 2,7 BiT zasłania śrubę dolną od rozrusznika:/ ale to nie aż taki problem:)
Natomiast cały czas myślę jak ostatecznie rozwiązać sprawę z wieńcem od rozrusznika i dwumasem...
Oczywiście nic kolorowo i w 100% nie pasuje tutaj nigdy:P np podkładka dystansowa z 2,7 BiT zasłania śrubę dolną od rozrusznika:/ ale to nie aż taki problem:)
Natomiast cały czas myślę jak ostatecznie rozwiązać sprawę z wieńcem od rozrusznika i dwumasem...
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt: