[aah+lpg] Regeneracja czy kupno nowego reduktora
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
[aah+lpg] Regeneracja czy kupno nowego reduktora
Witam po ostatniej wizycie u gazownika, który stwierdził ze mam do wymiany reduktor gdyż puszcza gaz podciśnieniem. Pytając o regeneracje powiedział ze czymś takim się nie zajmują i że rożnie po niej bywa. Cena zestawu do mojego reduktora to 140zł +kw a cena reduktora to 430zł +kw. Zastanawiam się jak to z ta regeneracja jest ? Nigdy tego nie robiłem i czy opłaca się regenerować i czy to będzie jeździć jak przed reg. kiedy jeszcze wszystko było ok. Wszelkie rady mile widziane będą
Ostatnio zmieniony 20 sie 2012, 16:36 przez slawek88yo, łącznie zmieniany 1 raz.
Temat był poruszany. Reduktor sam w sobie się nie zużywa tylko membrany. Wymiana do trudnych nie należy, ale zdobycie dobrych oryginalnych membran to już sztuka. Uważaj na podróby. >>TU<< masz opis jak to zrobić.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
przy 3 generacji tez mialem brc(chyba genius hs) reduktor bo cała instalacja brc. tez sie borykałem co zrobić jak zaczął mi puszczać
...i znalazlem u gazownika lezał z małym przegiem, kupiłem za 150 zylka i wszystko grało, ale po tygodniu padła centralka..i nie wytrzymałm kupiłem kompletną 4 generacje na goldzie, hankach i stagu isa2.....no i mogłem powiedzieć wreszcie że mam audi quattro
więc lepiej się zastanowić czy w to brnąć.
jesli mój parownik Ci podejdzie to oddam za tyle co kupiłem...jest w bdb stanie
...i znalazlem u gazownika lezał z małym przegiem, kupiłem za 150 zylka i wszystko grało, ale po tygodniu padła centralka..i nie wytrzymałm kupiłem kompletną 4 generacje na goldzie, hankach i stagu isa2.....no i mogłem powiedzieć wreszcie że mam audi quattro
więc lepiej się zastanowić czy w to brnąć.
jesli mój parownik Ci podejdzie to oddam za tyle co kupiłem...jest w bdb stanie
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
no jeśli spalanie jest priorytetem to OK chociaż mój przy prędkości 140-150 i wyprzedzaniu wszystkiego co się rusza spali 13-13,5 na trasie, jak jade 120-130 to w okolicach 12, ponoć da się jechać z silnkiem AAH 90km/h w trasie...ale nie po to jam go kupił żeby sobie przyjemności odmawiać:)
BTW dla mnie wyznaczniekiem dobrego działania instalacji jest brak odczuwalnej różnicy między Pb i LPG i ...a nie to ile spala<ok>
pozdro 600
BTW dla mnie wyznaczniekiem dobrego działania instalacji jest brak odczuwalnej różnicy między Pb i LPG i ...a nie to ile spala<ok>
pozdro 600
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
spoko...nie po to jest lpg żeby oszczędzać....on robi to za nas <ok>
a jak różnica którą odczówasz przy lpg jest dla Ciebie zadowalajaca i masz 4-gen lpg(na innej ciężko nie odczuć różnicy ) to spróbowałbym jeden z tych co zapodałaldi, z tym że AC150 z racji tego że jest do mniejszej mocy bym odpuścił a stare AAH bez eko-systemów może mieć chwilowe zapotrzebowanie jak silniki grubo powyżej 3 litrów...no i z racji swojej starej konstrukcji może nawet nie wspomnieć że brakuje mu pary jak weżmiesz za słaby reduktor, a są tacy co zadowoleni są dopiero po 2xGold(do 350km jeden)
http://imageshack.us/photo/my-images/233/dsc01212p.jpg/
dla mnie jakakolwiek odczuwalna różnica między LPG a Pb mówi o tym że trzeba coś zmienić....ale to temat o tym jak zrobić żeby auto jechało na tym co jest więc koniec z tym OT
a jak różnica którą odczówasz przy lpg jest dla Ciebie zadowalajaca i masz 4-gen lpg(na innej ciężko nie odczuć różnicy ) to spróbowałbym jeden z tych co zapodałaldi, z tym że AC150 z racji tego że jest do mniejszej mocy bym odpuścił a stare AAH bez eko-systemów może mieć chwilowe zapotrzebowanie jak silniki grubo powyżej 3 litrów...no i z racji swojej starej konstrukcji może nawet nie wspomnieć że brakuje mu pary jak weżmiesz za słaby reduktor, a są tacy co zadowoleni są dopiero po 2xGold(do 350km jeden)
http://imageshack.us/photo/my-images/233/dsc01212p.jpg/
dla mnie jakakolwiek odczuwalna różnica między LPG a Pb mówi o tym że trzeba coś zmienić....ale to temat o tym jak zrobić żeby auto jechało na tym co jest więc koniec z tym OT
Oryginalne części do LPG można kupić na:
http://www.drypa.pl/
polecam, bo korzystałem nie raz przy poprzednim aucie z LPG, sklep internetowy z niedrogą przesyłką
Regeneracja to bułka z masłem kwestia rozkręcenia, wyczyszczenia i wymiany membran i oringów (ważna wskazówka - śruby od regulacji należy wkręcić do oporu i zapamiętać ile się je obrotów wkręciło i składając wszystko do kupy analogicznie śruby regulacyjne wkęcić do oporu i odkręcić tyle obrotów ile się dokręcało przed demontażem - takie działanie pozwoli uruchomić auto i dojechać do warsztatu na regulację reduktora)
http://www.drypa.pl/
polecam, bo korzystałem nie raz przy poprzednim aucie z LPG, sklep internetowy z niedrogą przesyłką
Regeneracja to bułka z masłem kwestia rozkręcenia, wyczyszczenia i wymiany membran i oringów (ważna wskazówka - śruby od regulacji należy wkręcić do oporu i zapamiętać ile się je obrotów wkręciło i składając wszystko do kupy analogicznie śruby regulacyjne wkęcić do oporu i odkręcić tyle obrotów ile się dokręcało przed demontażem - takie działanie pozwoli uruchomić auto i dojechać do warsztatu na regulację reduktora)
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska