[b4 all] jak naprawić niedomykające się drzwi ?
bardzo mnie cieszy, że jest taka ilość opcji do przerobienia.
Zrobie wszystko co wypisaliście
jeszcze przy okazji, na najbliższym spocie obejrzy to Wino, może coś zauważy, co ja przeoczyłem?
Jeśli chodzi o smarowanie, to psikałem do zamka WD 40 przy okazji wymiany mechanizmu opuszczania szyb. Nic to nie dało.
Zamiana zamka na próbę z drzwiami tylnymi to bardzo fajna rzecz, faktycznie jak zerknąłem to jest taki sam zamek, ale powiedzmy że to biorę pod uwagę jako ostateczność, z tego względu, że wiąże się to chyba z naciąganiem tej sprężynki która idzie od wewnątrz pomiędzy dwoma śrubami (imbusy) do środka puszki zamka. Odkręciłem zamek i widząc co jest grane, trochę mnie to zniechęciło do odkręcania go całkowicie.
Gdzie się reguluje tymi śrubami odstęp szyby od karoserii ?
Dobra, znajdę sam. Chodzi chyba po prostu o te śruby które to trzymają, a te już odkręcałem kilkakrotnie
Wygląda na to, że trzeba się za to zabrać w pierwszej kolejności
Zrobie wszystko co wypisaliście
jeszcze przy okazji, na najbliższym spocie obejrzy to Wino, może coś zauważy, co ja przeoczyłem?
Jeśli chodzi o smarowanie, to psikałem do zamka WD 40 przy okazji wymiany mechanizmu opuszczania szyb. Nic to nie dało.
Zamiana zamka na próbę z drzwiami tylnymi to bardzo fajna rzecz, faktycznie jak zerknąłem to jest taki sam zamek, ale powiedzmy że to biorę pod uwagę jako ostateczność, z tego względu, że wiąże się to chyba z naciąganiem tej sprężynki która idzie od wewnątrz pomiędzy dwoma śrubami (imbusy) do środka puszki zamka. Odkręciłem zamek i widząc co jest grane, trochę mnie to zniechęciło do odkręcania go całkowicie.
Gdzie się reguluje tymi śrubami odstęp szyby od karoserii ?
Dobra, znajdę sam. Chodzi chyba po prostu o te śruby które to trzymają, a te już odkręcałem kilkakrotnie
Wygląda na to, że trzeba się za to zabrać w pierwszej kolejności
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Odstęp ramki z szybą od reszty karoserii ustawiasz śrubami które są z boku drzwi. Widoczne są 2 z przodu i 2 z tyłu, śruby z łbem na klucz 13. Najpierw wyjmij zupełnie ramkę z szybą i wyreguluj same drzwi a potem wmontuj i reguluj ramkę. Wszystko opisałem na poprzedniej stronie <ok>pszem pisze:bardzo mnie cieszy, że jest taka ilość opcji do przerobienia.
Zrobie wszystko co wypisaliście
jeszcze przy okazji, na najbliższym spocie obejrzy to Wino, może coś zauważy, co ja przeoczyłem?
Jeśli chodzi o smarowanie, to psikałem do zamka WD 40 przy okazji wymiany mechanizmu opuszczania szyb. Nic to nie dało.
Zamiana zamka na próbę z drzwiami tylnymi to bardzo fajna rzecz, faktycznie jak zerknąłem to jest taki sam zamek, ale powiedzmy że to biorę pod uwagę jako ostateczność, z tego względu, że wiąże się to chyba z naciąganiem tej sprężynki która idzie od wewnątrz pomiędzy dwoma śrubami (imbusy) do środka puszki zamka. Odkręciłem zamek i widząc co jest grane, trochę mnie to zniechęciło do odkręcania go całkowicie.
Gdzie się reguluje tymi śrubami odstęp szyby od karoserii ?
Dobra, znajdę sam. Chodzi chyba po prostu o te śruby które to trzymają, a te już odkręcałem kilkakrotnie
Wygląda na to, że trzeba się za to zabrać w pierwszej kolejności
odstęp ramki od karoserii to był jednak dobry trop
Dosłownie było to 3mm różnicy, ale te 3mm zaważyły na tym że drzwi normalnie się już zamykają!
Dosłownie było to 3mm różnicy, ale te 3mm zaważyły na tym że drzwi normalnie się już zamykają!
nie trzeba tak szczegółowo no chyba że komuś innemu się to przyda. Ja po prostu skręcając drzwi z powrotem, po tym co robiłem tutaj audi80.pl/b4-all-naprawa-mechanizmu ... t70763.htm nie wpadłem na to że śruby służą nie tylko do przykręcenia ramki, ale również do regulacji.pawelrybak15 pisze:Widoczne są 2 z przodu i 2 z tyłu, śruby z łbem na klucz 13.