Niestety nie :roll: Chodziło mi o coś takiego jak na tej końcówce drażka (srodkowy trójkącik)romeo pisze:kolego to ten symbol?
Nie masz na tej swojej poduszce rzadnego małego trójkącika. Obejrzyj wszystko dokładnie może znajdziesz.
To troche inaczej jest. W przypadku gdy cześci posiadaja na sobie (znaczek, markę danego pojazdu) jest obowiązek usuwania tego; jeżeli cześć sprzedawana jest poza ASO.romeo pisze:No nie ma jest numer katalogowy jak na foto i 3 jakby umyslnie przetarte papierem sciernym miejsca slyszalem ze zeby mozna bylo sprzedac lemfordera poza aso musi bys pozbawiona ta cześć logo tego producenta
Dokładnie nie da się stwierdzić co to za producent. Próbowałem wczoraj wbić numer widoczny na poduszce, ale po jego wpisaniu nic nie wyskakuje. Jeżeli kupowałeś to w normalnym sklepie motoryzacyjnym to nie spotkałem się jeszcze z brakiem producenta na częściach. Jedynie słyszałem o pewnym warsztacie gdzie takie coś robili dlatego żeby w pudełkach lemfordera siedziały własnie inne części. W tym przypadku znany wszystkim totalny badziew czyli topran. Trochę to nie pojęte, ale w niektórych warsztatach pewnie to praktykują.romeo pisze:czyli bez logo producenta nie bede w stanie stwierdzic czy to faktycznie jest lemforder?
jak juz to za to odpawiadają poduchy silnika ale ja mam toprany pod silnikiem i nic sie nie dzieje od 2 lat tak wiec różne są opinie co do przyczyny drżenia budy a moze po prostu chodzi o diesla wiadomo drgania wieksze i muszą byc wyzszej jakoscironni10 pisze:A tak przy okazji liczę na to, że poprawi się praca auta przy przyśpieszaniu i zwalnianiu, i że przestanie mi wibrować cała buda jak ma to teraz miejsce. A jak nie to...