Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.3 NG] Grzeje się, chłodnica drożna, ale zimna

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
hnt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 23 paź 2011, 14:35
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: hnt » 26 sie 2012, 19:08

Nie poprawiło się zbytno.

Dałem autko do gościa, który zna się na tym silniku. Jest lepiej, ale nadal jak wciskam sprzęgło obroty spadają do 400. Do tego na jałowym lekko trzęsie.
Trzęsie na benzynie i na gazie. Co do falowania, lekko faluje na jałowym dopóki OLEJ się nie zagrzeje do 90C.

Awatar użytkownika
Maszu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1672
Rejestracja: 03 paź 2010, 23:40
Lokalizacja: WWE/WPI

Post autor: Maszu » 26 sie 2012, 19:25

a sprawdzales moze cisnienie na wtryskach i pompie?
cisnienie paliwa na pompie paliwa w NG 6 - 6,5 bara
cisnienie na wtryskach w NG 4 - 4,5 bara

a jak nie to to moze potencjometr, ewentualnie oringi na wtryskach...

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 26 sie 2012, 19:27

no może wtryski słabą w gniazdach siedzą

Awatar użytkownika
Maszu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1672
Rejestracja: 03 paź 2010, 23:40
Lokalizacja: WWE/WPI

Post autor: Maszu » 26 sie 2012, 19:29

Dregan pisze:no może wtryski słabą w gniazdach siedzą
a i owszem <ok>

mozliwe tez ze przewody WN dyskoteke pod maska robia...

uwielbiam ta litanie... 'faluje mi na obrotach, szarpie, duzo pali... pomozcie, mam NG..."
ja pierdziu
a wtedy zaczyna sie ta owa litania i szereg rzeczy do sprawdzenia :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Lubie ten silnik! :mrgreen: :mrgreen:

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 26 sie 2012, 20:01

hehe ale tak jest jak się nie dba każdy jeździ póki nie padnie, bo przyciesz po co wydać kasę na przewody skoro tu jeszcze jeździ :D

Awatar użytkownika
hnt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 23 paź 2011, 14:35
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: hnt » 26 sie 2012, 23:49

Przewody i świece nowe.

Problem w tym, że ja takich rzeczy sam nie sprawdzę, więc auto muszę odstawić do mechanika, na co w najbliższym czasie nie będzie kasy:) Myślałem, że poprzedni gość ogarnie temat do końca, no ale cóż.

A hasło "pali dużo, szarpie i faluje" jest takie prawdziwe też i w moim przypadku...

Jedna sprawa. Problem z obrotami jest tylko na gazie. Zawęża to krąg podejrzanych?:)

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 27 sie 2012, 14:07

jasne że zawęża :)

Awatar użytkownika
hnt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 23 paź 2011, 14:35
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: hnt » 27 sie 2012, 16:38

Dregan pisze:jasne że zawęża :)
Jakieś pomysły?:D

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 27 sie 2012, 18:55

Parownik moze do czyszczenia lub regeneracji,filtr od gazu,podlaczenie lpg po kompa przez typa od gazu...tak na początek.

Awatar użytkownika
hnt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 23 paź 2011, 14:35
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: hnt » 28 sie 2012, 16:56

luk448 pisze:Parownik moze do czyszczenia lub regeneracji,filtr od gazu,podlaczenie lpg po kompa przez typa od gazu...tak na początek.
Parownik ok, filtr ok, gaz pierwsza generacja. Instalacja wyregulowana.

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 28 sie 2012, 18:32

to zagadka jest nie zła

Awatar użytkownika
win386
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 27 sie 2012, 14:30
Lokalizacja: WLKP PWR

Post autor: win386 » 02 wrz 2012, 23:03

Witam,
Panowie, może ktoś z Was ma pomysł co może być przyczyną na takie objawy jak poniżej.
Audi 90 - silnik (2.3L nie mam bladego pojęcia jakie oznaczenie, wiem, że jeden wentylator na chłodnicy) zapala bez problemu na gorąco i na zimno. Nie posiada instalacji LPG. Ogólnie problem jest taki, że chłodzenie chyba w ogóle nie działa. Po pewnym czasie (po osiągnięciu odpowiednio wysokiej temp.) i zagrzaniu się silnik gaśnie i nie da się go odpalić do momentu opadnięciu temperatury - więc chyba komputer odcina elektronicznie zapłon. Wycieków brak, poziom płynu w porządku.
Nie jest to mój samochód, tylko pytam w imieniu znajomego. Jakieś pomysły co może być przyczyną ? Termostat, czujniki temperatury ?
Dziękuję za sugestie, pozdrawiam.

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 03 wrz 2012, 06:35

nie znam się ale mi się wydaje że może tłoki puchną i gaśnie bynajmniej w moto tak bywa

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 03 wrz 2012, 12:13

win386, ale sam gasnie czy jak go zgasisz to nie chce zapalić?

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 03 wrz 2012, 14:26

sam mu gaśnie napisał :P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl