Audi 80 B3 1.8S PM Pb/LPG W nietypowym kolorze
- Lukasss193
- Forum Audi 80
- Posty: 22
- Rejestracja: 10 cze 2012, 17:30
- Lokalizacja: Włocławek
Spoiler zostaje, niestety wiercone . Wnętrza nie mam zamiaru zmieniać, dopiero co rozkładałem całe fotele i kanapę + odświeżenie w miarę możliwości dywanu. Fotele były całe poplamione i wręcz czarne <osohozi> . Ale 3 dni pracy i się opłaciło <ok>duo pisze:wywal ten spoiler i bierz ode mnie środek w jasnych kremowych welurach z usa z odłokietnikami pod elektrykę, będzie dobrze <ok> kolor MEGA :mrgreen:
Ładne autko z potencjałem na mody, kolor rzadki rzuca się w oczy. <ok> Ale jest jedno ale: naszyj łatę w kolorze tapicerki... bo ta czarna to jakaś porażka Możesz też poszukać samego fotela lub zmienić całą tapicerkę (fotele+boczki) w lepszym stanie od twojego. Skrzynię też możesz zmienić na 5 biegową, będziesz miał ciszej w trasie i mniej audiola będzie ci palić. Kierunki możesz zmienić na pomarańczowe, jak ci się nie spodobają /znudzą.... zawsze będziesz miał białe w pudełku. Ogólnie fajna baza. Powodzenia w modach
- Lukasss193
- Forum Audi 80
- Posty: 22
- Rejestracja: 10 cze 2012, 17:30
- Lokalizacja: Włocławek
Nad kierunkami pomyślę, póki co kończę zawiechę, wnętrza już nie ruszam nie mam pieniędzy, ja mam jeszcze technikum nie skończone :mrgreen: więc kasę trzeba ciułać. Jak się uda to maska na śmieci ta listwa też + malowanie a i lewy błotnik też do malowania, żeby to lepiej odcień był dobrany i się tak nie rzucało w oczy. Z fotelem kierowcy nie opłaca mi się już walczyć, szukałem fotela w tym kolorze, ale jest ciężko. Póki co podaję aktualną listę co w niej zrobiłem, bądź wymieniłem:
-filtr powietrza
-przewody wysokiego napięcia
-palec rozdzielacza
-kopułka rozdzielacza
-przegub zewnętrzny lewy
-tuleje wahaczy
-tuleje stabilizatora
-łoża amortyzatorów przód
-amortyzatory przód
-tuleje belki tył
-szczęki hamulcowe
-łożysko lewe piasty przód
-łożyska kół tył
-uszczelka pokrywy zaworów
-klocki hamulcowe
-końcówki drążka kier.
-filtr gazu
-świece zapłonowe
-nagrzewnica
-przegub wewnętrzny lewy
-tuleje sanek
-poduszki silnika
-poduszka skrzyni
-amortyzatory tył.
Tak to na dzień dzisiejszy wygląda, robię wszystko po kolei sam oczywiście. Teraz na weekend planuję wymienić: uszczelniacze trzonków zaworów, uszczelka pod głowicą, uszczelniacz wałka rozrządu, pasek rozrządu i jak się uda uszczelniacz wału od strony skrzyni. Także powoli małymi, a nieraz większymi krokami planuję dojść do celu. Jakoś w lipcu postaram się zająć wyglądem zewnętrznym <ok>
-filtr powietrza
-przewody wysokiego napięcia
-palec rozdzielacza
-kopułka rozdzielacza
-przegub zewnętrzny lewy
-tuleje wahaczy
-tuleje stabilizatora
-łoża amortyzatorów przód
-amortyzatory przód
-tuleje belki tył
-szczęki hamulcowe
-łożysko lewe piasty przód
-łożyska kół tył
-uszczelka pokrywy zaworów
-klocki hamulcowe
-końcówki drążka kier.
-filtr gazu
-świece zapłonowe
-nagrzewnica
-przegub wewnętrzny lewy
-tuleje sanek
-poduszki silnika
-poduszka skrzyni
-amortyzatory tył.
Tak to na dzień dzisiejszy wygląda, robię wszystko po kolei sam oczywiście. Teraz na weekend planuję wymienić: uszczelniacze trzonków zaworów, uszczelka pod głowicą, uszczelniacz wałka rozrządu, pasek rozrządu i jak się uda uszczelniacz wału od strony skrzyni. Także powoli małymi, a nieraz większymi krokami planuję dojść do celu. Jakoś w lipcu postaram się zająć wyglądem zewnętrznym <ok>
- Lukasss193
- Forum Audi 80
- Posty: 22
- Rejestracja: 10 cze 2012, 17:30
- Lokalizacja: Włocławek
Uszczelniacze zaworowe i uszczelka pod głowicą pomogła, przy okazji uszczelniacz wałka rozrządu i uszczelka pokrywy zaworów. Silnik już nie pije oleju i płynu chłodniczego . Niestety jest jeszcze kilka rzeczy do zrobienia, choćby ogarnięcie LPG i naprawa układu paliwowego (pompa, filtr) bo na benzynie nie chodzi zbyt chętnie ponieważ poprzedni właściciel niezbyt przejmował się brakiem benzyny w baku i ot co pompkę szlagier trafia. Niestety także plany z optyką przenieść muszę na przyszły sezon ponieważ muszę zrobić auto mamy, a jak wiadomo dobro i bezpieczeństwo mamusi ponad wszystko <ok>
auto jak najbardziej pozytywne a kolor wrecz swietny.Pracy troche wymaga,bo swoje lata juz ma,ale wszystko w swoim czasie.Dobrze,ze zaczales od mechaniki.Tapicerka bardzo mi sie podoba,wiec nic nie zmieniaj.Co do bryly zewnetrznej,nie wkladaj zadnych pomoaranczowych kierunkow,bo wyglada to oblesnie.Pozatym troche mnie raza te czarne zderzaki.Jak bedziesz ogarnial auto z zewnatrz,to pomysl nad zderzakami-beda wygladac naprawde dobrze.No i polecam oczywiscie czerwone kierunki od Avanta,bo ten pomarancz jest naprawde nieciekawy.Pozdro i 3mam kciuki za postep prac <ok>
- Patrique
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
- Imię: Patryk
- Model: Audi A4
- Nadwozie: Avant
- Silnik:
- Lokalizacja: Sosnowiec
Naprawdę ciekawa BeCzy <ok> . Blacharsko widzę, że kiepsko no i trzeba będzie co nie co cieniować i wymienić tą krzywą maskę. Wnętrze na wielki plus , wygląda cool.
Ale mnie też zadziwił ciemny kokpit a reszta jasna :roll: hmmm...
Fajnie by wyglądał jasny kokpit. Dość unikatowo. Czyż nie? No i obowiązkowo jakiś fajny felunek, żółte zaciski hamulcowe i jarzma <ok> .
Ale mnie też zadziwił ciemny kokpit a reszta jasna :roll: hmmm...
Fajnie by wyglądał jasny kokpit. Dość unikatowo. Czyż nie? No i obowiązkowo jakiś fajny felunek, żółte zaciski hamulcowe i jarzma <ok> .