gruszek01 pisze:opornik wzbogaca na stałe w ten sposób ze eku widzi niższa temperaturę i nawet jak chce sie jechac spokojnie to daje więcej paliwa
ale remap nie polega tylko na dolaniu paliwa
dobrze zrobiony program moze obnizyc zuzycie paliwa przy spokojnej jezdzie a poprawic dynamike przy deptaniu
tylko porządny (chip) program pisze sie pod dane auto bo kazde jest inne i inne moce osiaga
Szkoda twojego pisania i tłumaczenia kolego
gruszek01,
kozak_191, i tak jest święcie przekonany że opornik jest lepszy ,a chipy są dla frajerów ,którzy nie mają co robić z pieniędzmi
A apropo opornika ,to oczywiście miałem ,i oczywiście moje wrażenia na początku były podobne do
kozak_191, auto jechało jak szalone ,z odpowiednią zasłoną dymną z tyłu ,bo jakże by inaczej ,jak paliwo się leje bez opamietania ,a doładowanie fabryka ,czyli 0,8 bara
.Spalania co prawda nie zmierzyłem ,bo włączałem opornik sporadycznie ,ale równie szybko jak się napaliłem na opornik ,to mi przeszło :mrgreen: wstyd było go włączać bo wiadomo co sobie myśleli jadący z tyłu za taką lokomotywą