Witam wszystkich.
Mam pytanie dotyczące wymiany paska rozrządu w silniku ABK. Mianowicie po odkręceniu nakrętek na kole pasowym od sprężarki klimatyzacji, pojawiają się 4 śruby imbusowe oraz jedna wewnętrzna duża śruba "gwiazdkowa" o gabarycie mniej więcej klucza 19.
I tu pytanie czy aby zdemontować osłonę, a co za tym idzie pasek rozrządu należy odkręcić 4 śruby imbusowe czy tą jedną dużą po środku?
Według mnie to chyba te cztery, ale wolę się upewnić, bo jedna ze śrubek jest poomykana i nie ma szans jej odkręcić, więc może to jednak nie te trzeba odkręcić.Jeśli to jednak te 4 to sytuacja jest beznadziejna.
Pozdrawiam.
[B4 2.0 ABK] Wymiana paska rozrządu
-
- Forum Audi 80
- Posty: 33
- Rejestracja: 12 gru 2008, 17:13
- Kelis.Zx145
- Forum Audi 80
- Posty: 625
- Rejestracja: 19 lis 2009, 19:19
- Lokalizacja: Szamotuły / Poznań
- Kontakt:
- Kelis.Zx145
- Forum Audi 80
- Posty: 625
- Rejestracja: 19 lis 2009, 19:19
- Lokalizacja: Szamotuły / Poznań
- Kontakt:
a jest mozliwość zmierzenia tej rolki na samochodzie bez większej demolki?
[ Dodano: 2012-09-03, 16:58 ]
zdjąłem osłone rozrządu i zmierzyłem tą rolkę, oczywiście nie idealnie bo nie ma takiego dostępu ale wychodzi na to że też mam 72mm, dzięki ab_ccc
[ Dodano: 2012-09-04, 15:58 ]
ab_ccc, kupiłem rolkę SKF i moja ma numer VKM 11000, ten numer co Ty podałes to jest jakiś numer partii? bo ja na rolce mam napisane 337042AA
[ Dodano: 2012-09-03, 16:58 ]
zdjąłem osłone rozrządu i zmierzyłem tą rolkę, oczywiście nie idealnie bo nie ma takiego dostępu ale wychodzi na to że też mam 72mm, dzięki ab_ccc
[ Dodano: 2012-09-04, 15:58 ]
ab_ccc, kupiłem rolkę SKF i moja ma numer VKM 11000, ten numer co Ty podałes to jest jakiś numer partii? bo ja na rolce mam napisane 337042AA