[B3 2.0 AAD] Fachowcy mechanicy mechanicznego wtrysku??
[B3 2.0 AAD] Fachowcy mechanicy mechanicznego wtrysku??
Witam kolegów!! mam bardzo wazne pytanie.. zna ktoś z Lubuskiego lub bliskich okolic Zielonej Góry człowieka lub zakład ktory zna sie i potrafi ustawic wymienic i zrobić na cacy wtrysk mechaniczny Benzyna + LPG ? wazna sprawa bo jak nie oda mi sie tego zrobic w najblizszym czasie to wyciagne silnik i wsadze ABK a to jest wiekszy koszt niz naprawa starego.. Z góry dzieki za pomoc
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Co do wtrysku mechanicznego to ciężka sprawa bo mechanicy starej daty już na emeryturze a ci nowej już się o tym nie uczą.
Szkoda że moja strona przestała istnieć bo była to baza do regulacji tego wtrysku.
Napisz co się dzieje a na pewno postaramy się pomóc.
Dobrą radą na pewno wesprze Ziemor z Bielska.
Szkoda że moja strona przestała istnieć bo była to baza do regulacji tego wtrysku.
Napisz co się dzieje a na pewno postaramy się pomóc.
Dobrą radą na pewno wesprze Ziemor z Bielska.
no to napewno mam lewe powietrze w dolocie.. ale to chyba nie jest najwiekszym problemem?! pewnie jakies czujniki nie działaja lub dzałaja zle.. skaczą obroty na zimnym. ogolnie to gasnie i na ben i gaz. jak sie rozgrzeje po kilku kilometrach jazdy to gaz działa nie skacze i nie szarpie. jak postuj jest to delikatnie faluja ale to nie przeszkadza. benzyna to ogolnie masakra bo gasnie jak wcisniesz sprzegło lub na jałowym. jak dusisz jej to nie ma problemu nawet sie nie dławi. to moj problem z Audi i silnik AAD. Nie znam nikogo kto mogłby mi pomoc w naprawie tego. spalanie tez jest w granicy 13l wiec zadna rewelacja. rozwiazujac problem z niskimi obrotami auto pojezdzi jeszcze sporo bo silnik zdrowy jak dzwon 200km/h leciałem czyli jest dobrze.. najlepiej jakby ktos wrzucił kontakt do człowieka lub sam sie na tym zna..
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Ja już widzę problem - gaz zajechał rozdzielacz wtrysku paliwa.
Obstawiam że na filtrze powietrza masz paliwo.
Na dzień dzisiejszy jedyna opcja to zrobić go tylko na gaz a ogarniać dopiero jak będzie nowy rozdzielacz.
Obroty falują na gazie bo klapka je zdusza bo zapewne przez brak paliwa w rozdzielaczu zaczeła się zacierać.
Obstawiam że na filtrze powietrza masz paliwo.
Na dzień dzisiejszy jedyna opcja to zrobić go tylko na gaz a ogarniać dopiero jak będzie nowy rozdzielacz.
Obroty falują na gazie bo klapka je zdusza bo zapewne przez brak paliwa w rozdzielaczu zaczeła się zacierać.
dzieki Ale jak go przerobić tylko na gaz? mam wyciagnąc ta blaszke na stałe z rozdzielacza? czy jak? bo ogolnie to tylko odpalam na benzynie i odrazu przełącza mi sie na gaz i jade.. rozdzielacz moge dostać niedaleko ode mnie za ok 120zł tylko jak go wymienie to nie bd problemu z jakimis ustawianiami odrazu?
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Jak chcesz jeżdzić tylko na gazie to trzeba by wykręcić talerzyk i schować go tak aby się nie uszkodził bo to rzadki produkt w postaci prostej.
Na samym gazie będzie ciężko odpalać zimą ale ja dawałem radę - miód to było by gdybyć miała tam blosa założonego.
Z wtryskami mechanicznymi to jest loteria. Ja mam wtrysk który w moim pasacie jeżdził bez gazu ale jego trzymam na przyszłość zalanego w benzynie.
Tu masz jak regulować:
https://audi80.pl/80-b3-20-3a-regula ... 045,60.htm
Na samym gazie będzie ciężko odpalać zimą ale ja dawałem radę - miód to było by gdybyć miała tam blosa założonego.
Z wtryskami mechanicznymi to jest loteria. Ja mam wtrysk który w moim pasacie jeżdził bez gazu ale jego trzymam na przyszłość zalanego w benzynie.
Tu masz jak regulować:
https://audi80.pl/80-b3-20-3a-regula ... 045,60.htm
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Zrobiłem tak jak mowiłes dzis.. i nic dobrego z tego nie wyszło niestety.. odkręciłem blaszke zakleiłem gume dolotu ładnie tasmą i sylikonem no i niestety odpalał ale dławił sie i nie mogłem osiagnac 2 tys obrotów. nawet nie przeszło wyzej. załozyłem spowrotem blaszke i na gazie chodzi tak jak wczesniej. ale teraz na benzynie nawet jak trzymam gaz to gasnie momentalnie. wczesniej jak trzymałem na obrotach to jechał i dopiero po puszczeniu gasł. nie wiem o co chodzi?! musze pojechac do znajomego gazownika zeby ustawił mi znow ben zeby jako tako chodziła bo to sie moze w nagłych wypadkach przydac. a i niedługo kupie cały rozdzielacz i załoze bo juz z tym nie wytrzymuje:P a nie wiesz czy bd musiał przy nowym rozdzielaczy cos grzebac tam zeby go ustawic? czy on odrazu bd dobry i tylko gaz podłaczyc? myslałem nad tym blosem.. i chyba to nie jest głupi pomysł tylko gdzie to dostac i jak sie montuje? bo chyba gazownik nie bd miał takich rzeczy..
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Blos to lepszy mikser. Aby go założyć to trzeba dokupić rurę dolotową z golfa lub passata z tym silnikiem (nie pamiętam którego).
Z każdym wtryskiem jest loteria - jak nikt nie grzebał imbusem to będzie chodził.
Jak nie to może być sporo zabawy.
Ja już przeszedłem ustawienie od zera ale to może być ciężko wytłumaczyć przez maile.
Zastanawia mnie czy masz wymienioną kopułkę, palec, świecę, przewody bo to podstawa w silniku - mam nadzieję że nie bawiłeś się zapłonem?
Z każdym wtryskiem jest loteria - jak nikt nie grzebał imbusem to będzie chodził.
Jak nie to może być sporo zabawy.
Ja już przeszedłem ustawienie od zera ale to może być ciężko wytłumaczyć przez maile.
Zastanawia mnie czy masz wymienioną kopułkę, palec, świecę, przewody bo to podstawa w silniku - mam nadzieję że nie bawiłeś się zapłonem?
nie nie bawiłem sie nim.. miał mi go jeszcze ustawic gazownik ale to musi byc zimny silnik zeby mogł odkrecic.. swiece i kopułke palec i kable.. niestety nie wymieniłem. moze jutro podjade do znajomego gozawnika i zapytam czy pomoze mi przy załozeniu blosa.. a tylko z golfa rura i passata bd pasowac?
[ Dodano: 2012-09-05, 17:04 ]
ty masz to zrobione w swoim aucie? jak chodzi? ta blaszke po załozeniu blosa sie całkowicie wyciaga? i powietrzem steruje blos tak? kurcze jak by był ktos tu na forum kto ma blosa na AAD i byłby chetny wytłumaczyc jak to zrobił to byłoby super..
[ Dodano: 2012-09-05, 17:04 ]
ty masz to zrobione w swoim aucie? jak chodzi? ta blaszke po załozeniu blosa sie całkowicie wyciaga? i powietrzem steruje blos tak? kurcze jak by był ktos tu na forum kto ma blosa na AAD i byłby chetny wytłumaczyc jak to zrobił to byłoby super..
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Poczytaj tu:
https://audi80.pl/coupe-23-ng-montaz ... vt6701.htm
https://audi80.pl/coupe-23-ng-montaz ... vt6701.htm
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Gaz zajechał poprzedni silnik w moim aucie i oglądałem wszystkie inne efektu jego pracy takie jak zajechany rozdzielacz.
Myślę nad blosem bo moje 16V na codzień pali 17-18 litrów beny.
Jak jest krzywe ramie w rozdzielaczy jest duża szansa że klapka blokuje się o krawędż lejka. Jak masz zatarty tłok to są problemy z podnoszeniem się klapki i utrudnia dojście powietrza.
Myślę nad blosem bo moje 16V na codzień pali 17-18 litrów beny.
Jak jest krzywe ramie w rozdzielaczy jest duża szansa że klapka blokuje się o krawędż lejka. Jak masz zatarty tłok to są problemy z podnoszeniem się klapki i utrudnia dojście powietrza.
:OOO 18 litrów beny?! to 2.5 tyle nie pala no jest troche.. pokombinuje troche. wszedłem na vaglubuski i tez pytam tam czy ktos zna mechanika od wtrysku mechanicznego i jade w niedziele bo maja jakies cotygodniowe zjazdy w zielonej gorze wiec ktos moze bd cos wiedział i pomoze.. zobaczymy jak to bd.. a jak mnie to za duzo bd miało wyniesc to znajde dobre ABK i wsadze. z tym silnikiem nie ma takich problemów