[2.0 ABK LPG] Plyn wylewa sie ze zbiorniczka !
[2.0 ABK LPG] Plyn wylewa sie ze zbiorniczka !
Witam jestem od niedawna posiadaczem Audi b4 2,0 lpg automat,
tak jak w tytule nie wiem co sie dzieje gdy tylko troche podrośnie temperatura podnosi sie poziom wody az sie wylewa bulgocze itp. gdyby auto sie grzalo to bym to rozumial ale wiatraki sie załaczaja temp.ok myslalem ze uklad chłodzący jest zapowietrzony ale wtedy chyba by sie grzał a tu nic. nie wiem co robic a nie mam teraz kasy na mechanika doradzicie ?
tak jak w tytule nie wiem co sie dzieje gdy tylko troche podrośnie temperatura podnosi sie poziom wody az sie wylewa bulgocze itp. gdyby auto sie grzalo to bym to rozumial ale wiatraki sie załaczaja temp.ok myslalem ze uklad chłodzący jest zapowietrzony ale wtedy chyba by sie grzał a tu nic. nie wiem co robic a nie mam teraz kasy na mechanika doradzicie ?
Ostatnio zmieniony 17 paź 2012, 17:51 przez Labun, łącznie zmieniany 2 razy.
kolego nie odkrecaj po prostu korka kiedy plyn jest rozgrzany i pod cisnienieniem... :shock: nie wiem czy zauwazyles ale w kazdym aucie na korku badz wlepie jest symbol "pary" lub jest napisane, ze odkrecenie korka kiedy plyn chlodzacy jest rogrzany moze spowodowac nagle uderzenie pary i wylanie sie plynu ze zbirnika... a tak swoja droga, po co odkrecales ten korek na rozgrzanym silniku? :mrgreen:
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Niestety muszę przyznać rację koledze trepek.
Uszczelka pod głowicą skończyła swój żywot.
Dalsze uruchamianie silnika to ogromne ryzyko bo woda może dostać ci się do oleju, smok to zaciągnie a panewki tego nie lubią.
Po za tym spotkałem się kiedyś ze stwierdzeniem, że woda ta może dostać się do cylindra jak silnik stoi nie odpalony i się nagromadzić nad tłokiem. Wówczas jak zakręcisz rozrusznikiem możesz dopiero narobić sobie kosztów.
Najpotrzebniejsze rzeczy:
Uszczelka pod głowicę - 100-120 zeta
Nowe śruby - 50
Uszczelka pokrywy zaworów (kup taką samą jak miałeś, jak był korek to kup korek, ajk była metalowo gumowa to kup taką samą) 15-70 zeta
No i tak do 100 złotych inne duperele.
Możliwe, że głowica do planowania około 70 zeta.
Na uszczelce (np. Victor-Reinz masz instrukcję jak dokręcać głowicę)
Uszczelka pod głowicą skończyła swój żywot.
Dalsze uruchamianie silnika to ogromne ryzyko bo woda może dostać ci się do oleju, smok to zaciągnie a panewki tego nie lubią.
Po za tym spotkałem się kiedyś ze stwierdzeniem, że woda ta może dostać się do cylindra jak silnik stoi nie odpalony i się nagromadzić nad tłokiem. Wówczas jak zakręcisz rozrusznikiem możesz dopiero narobić sobie kosztów.
Najpotrzebniejsze rzeczy:
Uszczelka pod głowicę - 100-120 zeta
Nowe śruby - 50
Uszczelka pokrywy zaworów (kup taką samą jak miałeś, jak był korek to kup korek, ajk była metalowo gumowa to kup taką samą) 15-70 zeta
No i tak do 100 złotych inne duperele.
Możliwe, że głowica do planowania około 70 zeta.
Na uszczelce (np. Victor-Reinz masz instrukcję jak dokręcać głowicę)