z tyłu motoru (patrząc od przodu) na kruccu który tez wchodzi do głowicy.TomekDj pisze:może ktoś wie gdzie On jest.
[80 B4 1,9 1Z] duże kopcenie
Właśnie dziś się męczyłem z moją Audiczką i tak podokrencałem objemki przyznam lekko się kręciły śruby ale to i tak nie to bo nadal słabo się zbiera tak przy 2500 w górę wcześniej lepiej szedł no i to paliwo ewidentnie w wężykach płynie powietrze i to bardzo dużo nawet widać że co chwile idzie taka piana na wolnych obrotach jak chodzi auto wyczytałem w książce od VW passata że trzeba odpowietrzać filtr paliwa i może bym go wymienił może to tego jest wina zabrudzonego filtra, i jeszcze jedno chciałem odpiąć ten drugi czujnik temperatury zobaczyć czy przestanie mi migać kontrolka nie mogłem wyciągnąć tej wtyczki i zaczęło się wylewać płyn czy jest to możliwe ?
bombelki w przewodach paliwowych
Ja też miałem u siebie takie bombelki w przewodzie paliwowym (na zasilaniu), okazało się że filtr paliwa był przytkany i łapał powietrze, w sumie to nie wiem skąd, możliwe, że z powrotu łapał.
Tomku miałem ten sam roblem kopcił mi i nie chciał iśc. Przyczyna była prosta trzba było porostu na nowo ustawić pompe wtryskową ustawiłem ją u takiego bardzo mądrego faceta oczywiscie przy podłączeniu do kompa bo inaczej nie ustawisz samochód chodzi o nie bo lepij jakbys dał mu ze 20 koni wiecej i nie kopci jak wtedy. skasował mnie 100zł. Jak mi mówił to trzeba ustawiać ją nawet przy zmianie rozrządu. pozdrawiam spóbuj tego.
koledzy właśnie naprawiłem swoja Audiczkę wymieniłem filtr powietrza i filtr paliwa było to co mówiłem że zapowietrzał się nie powinno być powietrza w przewodach bo miał nieszczelne przewody doprowadzające paliwo mechanik zrobił i jest lux tylko wymienił jeszcze czujnik temperatury i teraz mi pokazuje 110 stopni trzeba chyba podpiąć pod komputer czy może jest to czegoś innego przyczyna ?
filtr paliwa zmieniłem i powietrza zmieniłem teraz dobrze chodzi tylko ta temperatura te 110 stopni . Wojtek i co Ty zrobiłeś rzuciłeś tym czujnikiem sprzedawcy w twarz bo nie wiem co zrobić podłączyć pod komputer to muszę do mechanika jakiegoś jechać ale u mnie są tacy że szkoda z nimi gadać jak pojechałem do elektryka niby bardzo dobrego i powiedziałem że mi się świeci kontrolka o płynu chłodniczego to powiedział że On tego nie zrobi bo robił z VW golfie3 i zmienił czujnik i nawet zmienił licznik i dalej migała za duży problem dla niego a tu na forum trochę podpowiedzieli koledzy i sam sobie zrobiłem, tylko nie wiem czy wyciągnąć ten czujnik i iść zwrócić i nowy wziąć czy jakiegoś lepszego kupić jeśli takowy jest :?: