Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A4 b5 1Z] Szary zeciorek. Sprzedam, 7500zł.

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 12 wrz 2012, 06:56

VR5 :mrgreen:

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 12 wrz 2012, 07:18

Krycha pisze:VR5 :mrgreen:
No bardzo fajny silniczek, nawet miałem go okazje posłuchać kiedyś u znajomego mechanika, niestety, 95% ludzi nie wie ze istnieje :lol: :lol:


trepek Ty lepiej kręć ten silnik w górę a nie się pierdolami zajmujesz <ok>

Murdzi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 789
Rejestracja: 14 gru 2006, 10:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Murdzi » 12 wrz 2012, 09:50

Powiem Ci szczerze, bo sam mam A4 - najlepiej kupić od razu polifta - wszystkie mody do przedlifta to upodobnianie go do młodszej siostry :mrgreen:

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 12 wrz 2012, 13:03

@krycha

Podziękował <ok>

@Sagem

Spokojnie, muszę wsadzić kostki od SKN'a, zobaczymy co to będzie.

@Murdzi

Raptem z polifta chcę mieć 3 rzeczy ;-)

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 12 wrz 2012, 13:06

Trepek, pewnie ma na myśli VR6 <ok>

Murdzi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 789
Rejestracja: 14 gru 2006, 10:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Murdzi » 12 wrz 2012, 13:17

Lampy soczewki + halogeny (najlepiej ze zderzakiem) + nawiewy podświetlane + sufit z polifta... Czkać tylko aż konsole środkową będziesz przekladał i białe zegary :mrgreen:

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 12 wrz 2012, 13:22

Lampy soczewki
A S4 to jakie miało lampy? Dzielone soczewki ;-)

S4 przed liftem.

Obrazek

Ale zderzaka zmieniać nie będę na poliftowego ani na tego z S/RS bo będzie to wyglądało jak pomieszanie z poplątaniem ;-) Trzeba poszukać jakiegoś kompletnego zestawu spryskiwaczy.

Murdzi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 789
Rejestracja: 14 gru 2006, 10:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Murdzi » 12 wrz 2012, 14:09

No tak, ale jak chcesz mieć halogeny w seryjnym przedliftowym, to Cię troche kombinowania czeka trepku :) Bo z polifta pasują, ale trzeba rezać kratki. A w dieselku niestety zasłaniają skutecznie intercooler.

A co do lamp - seryjne zespolone Valeo kupisz taniej niż ori soczki z S4...

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 12 wrz 2012, 14:29

Murdzi pisze:A co do lamp - seryjne zespolone Valeo kupisz taniej niż ori soczki z S4...
Valeo nowe 500-600zł, ori soczki z xenonem i przetwornicami za mniej niż 800zł (teraz są za 800zł a widziałem kiedyś taniej). Do Valeo trzeba jeszcze przerabiać wtyczki co też kosztuje. A byle czego nie założę aby druciarstwem zajeżdżało :-P

W b5 fajnie można fmica zrobić <ok>

Murdzi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 789
Rejestracja: 14 gru 2006, 10:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Murdzi » 12 wrz 2012, 15:14

Fakt faktem, że z dzielnymi mniej problemu. A co do ceny - zawsze można depo kupić :) BTW, xenon do A4 w porównaniu do soczewek z B4 jest i tak bardzo tani...

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 12 wrz 2012, 15:55

pawelrybak15 pisze:Trepek, pewnie ma na myśli VR6 <ok>
Nie, ja widze VR5 ;-) co w tym dziwnego?

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 12 wrz 2012, 16:05

No to teraz pytanie na serio:
Czy faktycznie istniał silnik VR5 ? :shock:
Wiem że były Passaty z silnikiem VR6 i Golfy z tą samą jednostką, oznaczenie bodajże AAA. Jeśli mityczny VR5 istnieje, to jakie ma oznaczenie ?

Pozdro <piwo>

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 12 wrz 2012, 16:09

pawelrybak15 pisze:No to teraz pytanie na serio:
Czy faktycznie istniał silnik VR5 ? :shock:
Wiem że były Passaty z silnikiem VR6 i Golfy z tą samą jednostką, oznaczenie bodajże AAA. Jeśli mityczny VR5 istnieje, to jakie ma oznaczenie ?

Pozdro <piwo>
chyba występowały one w seacie toledo mk2 i borze . oznaczenie silnika to AGZ w seacie były 150 i 170 koni , chyba nie pomyliłem silniki

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 12 wrz 2012, 16:11

Oznaczenia to Ci nie powiem, a w google mi sie zagladac nie chce, kto chce to sobie sprawdzi. Ja ten slilnik slyszalem i widzialem na wlasne oczy i uszy :-P

To takie VR6 z odjetym jednym tłokiem, normalnie wiekszosc ludzi stuka sie w glowe jak o tym slyszy, jednak to prawda :-D

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 12 wrz 2012, 16:16

Nie dziękujcie, też Was kocham :mrgreen:

Obrazek


VR5 jest takie samo jak VR6 tylko ma o jeden cylinder mniej. Głównym celem, jaki przyświecał przy projektowaniu silnika VR6 było aby kompaktowe wymiary (długość) silnika widlastego połączyć z jedną głowicą jak w silniku rzędowym. No i tak powstała taka rzędówka, która ma tłoki w układzie pseudowidlastym. Tłoki są chyba nachylone pod kątem albo 60* albo 45* względem siebie.

A propo zdjęcia to dwa skrajne plastiki chciałbym u siebie zamontować.
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2012, 18:50 przez trepek, łącznie zmieniany 1 raz.

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl