Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABT] dodatkowe zegary VDO, wiązka i czujniki

ODPOWIEDZ
TadekB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 26 kwie 2008, 20:47
Lokalizacja: WG

[B4 ABT] dodatkowe zegary VDO, wiązka i czujniki

Post autor: TadekB4 » 11 wrz 2012, 19:30

Chciałbym zamontować w B4 ABT dodatkowe zegary vdo (wskaźnik temp. oleju, wskaźnik ciśnienia oleju i wskaźnika ładowania akumulatora). Na razie posiadam sam tunel z zegarami, które z drugiej strony mają gniazdko foto . Będę jeszcze potrzebował odpowiednie czujniki (temp. oleju, ciśnienia oleju i ładowania akumulatora) oraz wiązkę, która z jednej strony powinna mieć wtyczkę do gniazdka widocznym na zdjęciu, a z drugiej strony powinna być podłączona do odpowiednich czujników. Pytanie czy bezpośrednio czy najpierw do jakiejś puszki, ale jak z tą puszką łączą się czujniki ?

Jak wygląda kompletna wiązka i jak łączy się ona z czujnikami ?
Kolor wtyczki, którą posiada wiązka powinien odpowiadać kolorowi gniazdka z tyłu zegarów ?
Czujniki powinny być z wersji 4/5 cylindrowej, wiązka obojętnie z jakiej wersji silnikowej ?

remik87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 02 gru 2008, 15:43
Lokalizacja: szprotawa

Post autor: remik87 » 12 wrz 2012, 22:28

ja to ostatnio przerabialem potrzeba ci 2 czujniki cisnienie i temp. oleju ladowanie sam sobie jest czujnikiem wiazka to pikus mozna samemu zrobic.

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 12 wrz 2012, 23:24

TadekB4 pisze:Jak wygląda kompletna wiązka i jak łączy się ona z czujnikami ?
Z wiązki dodatkowych zegarów wychodzą 2 wtyczki jedna biała 6 pinowa (taka jaką się wpina w zegary), druga czarna okrągła 2 pinowa. Pierwsza jest z sygnałami włączonych świateł(podświetlanie), + po zapłonie, zasilanie zapalniczki, masa itd. A druga jest od czujników. Wiązka od czujników jest banalna, że napiszę Ci z jakich elementów się składa :mrgreen:

No więc:
- 2 Przewody o przekroju
- 2 konektory żeńskie
- 2 konektory męskie
- wtyczka męska okrągła 2 pinowa czarna
- peszel
W skrócie 1 przewody z w peszlu z konektorami żeńskimi przy czujnikach, a zakończone wtyczką okrągłą 2 pinową ;-) Oto cała ori wiązka ;-)
TadekB4 pisze:Kolor wtyczki, którą posiada wiązka powinien odpowiadać kolorowi gniazdka z tyłu zegarów ?
Tak, normalnie powinna być wiązka do tych zegarów wraz z regulatorem napięcia (w B3 jest coś takiego, nie wiem czy w b4 też).

TadekB4 pisze:Czujniki powinny być z wersji 4/5 cylindrowej, wiązka obojętnie z jakiej wersji silnikowej ?
Czujniki ciśnienia oleju są takie same, temp. są już inne, w R5 jest on dużo większy w porównaniu do R4, trzeba by było kombinowac z tulejkami redukcyjnymi ale to nie ma sensu skoro czujnik nowy w ASO do R4 to koszt 60-70 zł ;-) Wiązka różni się tylko długością przewodów i konektorem do czujnika temp. W R5 jest oczkowy, a w R4 płaski żeński ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl