Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.3 20V 7A]rurki podciśnienia

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Quon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 27 lut 2007, 09:39
Lokalizacja: Puławy

[2.3 20V 7A]rurki podciśnienia

Post autor: Quon » 16 paź 2007, 00:29

witam.

Czy czarna rurka plastikowa wychodząca z gumowego krućca od zaworu oparów( za wentylatorem chłodnicy) powinna wchodzić w trójnik z tyłu kolektora czy może gdzieś indziej?

po lewej stronie akumulatora mam wolną gumową rurkę w materiałowym oplocie i nie wiem gdzie powinna być wpięta. Co to jest?Może ktoś z kolegów sprawdzić :-D

Czy gdzieś można znaleźć dokładny schemat całego podciśnienia .

Pisałem że mi hamulec syczy i moźe to jest przyczyną?
Ostatnio zmieniony 16 paź 2007, 10:55 przez Quon, łącznie zmieniany 1 raz.
quon

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 16 paź 2007, 10:55

Może na moich fotach się dopatrzysz ;-)
http://audicoupe.sol.pl/galeria/view_al ... me=album85
Są:
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V


Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)

Awatar użytkownika
Quon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 27 lut 2007, 09:39
Lokalizacja: Puławy

Post autor: Quon » 17 paź 2007, 15:46

Dzięki ale już wcześniej przeglądałem twoje zdjęcia.
Niestety potrzebuję zdjęcie przestrzeni pomiędzy akumulatorem a kolektorem dolotowym . Tam jest trójnik podciśnienia. Tam też mam jedną "wolną" rurkę.
quon

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 17 paź 2007, 18:59

Zrób foto to Ci może pomoge, niestety sam teraz tego nie mam jak sprawdzić ;-)
Są:
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V


Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)

Awatar użytkownika
Quon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 27 lut 2007, 09:39
Lokalizacja: Puławy

Post autor: Quon » 22 paź 2007, 09:35

Już wiem od czego mam tą wolną rurkę po lewej stronie akumulatora. Nie działa blokada tylnego mostu, więc to napewno to. Wcześniej most się blokował bo rurka ta była podłączona do kolektora rurką od oparów. Teraz tą od oparów podłączyłem bezpośrednio do kolektora a tą od dyfra mam wolną i nie wiem jak ją podłączyć. Czy wstawić poprostu kolejny trójnik?
quon

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga