Tak jak w temacie,akumulator wkładam naładowany auto kręci ale nie odpala aż w końcu akumulator siada,i znowu ładowanie.. Po podłączeniu auta kablami z innym autem również nie odpala tak jakby akumulator nie dawał prądu na rozruch tylko kręcił rozrusznikiem..
Czy wina leży w akumulatorze ? nawet jeśli go ładuje,i dostaje prąd z innego auta ?
[ABK] odpala tylko na pych
- morris4life
- Forum Audi 80
- Posty: 86
- Rejestracja: 12 wrz 2008, 10:19
- Lokalizacja: Gdańsk
Gdzieś na tym forum czytałem, że gdy auto ma odpalić to czujnik wału korbowego musi mieć odpowiednią prędkość aby podał na komputer informacje o podaniu prądu na aparat zapłonowy - ale nie wiem na ile jest to prawda.
Pytanie też, i tu trzeba by sprawdzić schemat elektryki, czy nie jest to tak, że prąd na cewkę zapłonową idzie ze stacyjki - i np. jeżeli stacyjka jest w pozycji rozruchowej to prąd nie jest u Ciebie podawany na cewkę, ale za to jest podawany w pozycji zapłonu (czyli 2 pozycji). Ja bym obstawiał bardziej na to - ale to by trzeba było sprawdzić w schemacie elektryki.
No i równie dobrze możesz tez sprawdzić miernikiem czy w trakcie rozruchu do cewki podawany jest prąd.
Pytanie też, i tu trzeba by sprawdzić schemat elektryki, czy nie jest to tak, że prąd na cewkę zapłonową idzie ze stacyjki - i np. jeżeli stacyjka jest w pozycji rozruchowej to prąd nie jest u Ciebie podawany na cewkę, ale za to jest podawany w pozycji zapłonu (czyli 2 pozycji). Ja bym obstawiał bardziej na to - ale to by trzeba było sprawdzić w schemacie elektryki.
No i równie dobrze możesz tez sprawdzić miernikiem czy w trakcie rozruchu do cewki podawany jest prąd.
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Pewnie chodzi o swapowany silnik.
Jak go kupiłeś to razem z aparatem? Bo są wersje z i bez czujnika położenia wału.
Poznasz po tym, że wersje starsze chyba do '93 mają 0 na kole zamachowym i one powinny mieć aparat z 4 nacięciami (pod palcem masz miseczkę do góry dnem i wówczas ma ona 4 nacięcia dla silnika bez czujnika położenia wału).
Wersja z czujnikiem na tymże dekielku posiada tylko jedno nacięcie.
Oczywiście chodzi o nacięcie sterujące czujnikiem Halla w aparacie.
Jak go kupiłeś to razem z aparatem? Bo są wersje z i bez czujnika położenia wału.
Poznasz po tym, że wersje starsze chyba do '93 mają 0 na kole zamachowym i one powinny mieć aparat z 4 nacięciami (pod palcem masz miseczkę do góry dnem i wówczas ma ona 4 nacięcia dla silnika bez czujnika położenia wału).
Wersja z czujnikiem na tymże dekielku posiada tylko jedno nacięcie.
Oczywiście chodzi o nacięcie sterujące czujnikiem Halla w aparacie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Dziękuje wszystkim za pomoc w temacie,wczoraj wpadłem znowu do znajomego 30minut ogarnął mi znowu auto i jest miodzio,odpala,przełącza się z benz na lpg bez gaśnięcia na benzynie nie gaśnie po odjęciu nogi z gazu. Najprawdopodobniej mam jeszcze do wymiany przepływkę bo coś się w niej zacina i nie daje swobodnie powietrza . Poza tym akumulator śmietnik na próbę włożyliśmy dobry i odpalała spokojnie i miała siłę kręcić .