witam
jestem w trakcie swapa z r4 na v6 i mam silniczek z automata dawce mialem manula wiec dwumasemam ale jak zdemontowac to sprzeglo z automata.....
zero srob widocznych wygladajakby mialo byc na stale gdy jest na aucie na silniku
[audi 80 v6 2,8] jak zdemontaowac sprzeglo
Kolego to co pokazałeś na zdjęciach to jest sprzęgło hodrokinetyczne (chyba to tak się fachowo nazywa) i jest integralną częścią skrzyni, nieumiejętny demontaż i można zapomnieć o szczelnym połączeniu sprzęgła ze skrzynią. To jest nierozbieralne (chyba że szlifierką :mrgreen: ).
Zmiana z automata na manuala nie wiem jak w twoim przypadku ,ale ja przerabiałem swoją B3-kę . Zdemontowałem ten delikatny wieniec zębaty z wału korbowego,założyłem normalne koło zamachowe i wskoczyła skrzynia manualna , tylko że u mnie był przeszczep z 1.8 do 1.8
nie jak to będzie w twoim przypadku. <osohozi>
Zmiana z automata na manuala nie wiem jak w twoim przypadku ,ale ja przerabiałem swoją B3-kę . Zdemontowałem ten delikatny wieniec zębaty z wału korbowego,założyłem normalne koło zamachowe i wskoczyła skrzynia manualna , tylko że u mnie był przeszczep z 1.8 do 1.8
nie jak to będzie w twoim przypadku. <osohozi>
Dokładnie przez otwór od rozrusznika odkręcasz tą bańkę od wieńca.
Tylko uważaj przy demontażu skrzyni z silnika bo ta bańka(sprzęgło) lubi się zsunąć z wałka sprzęgłowego skrzyni i zazwyczaj celuje w dużego palca u nogi :mrgreen: .
Zmieniasz koła zamachowe na wale korbowym(oby rozstaw śrub pasował :roll: )i składanie.
Tylko uważaj przy demontażu skrzyni z silnika bo ta bańka(sprzęgło) lubi się zsunąć z wałka sprzęgłowego skrzyni i zazwyczaj celuje w dużego palca u nogi :mrgreen: .
Zmieniasz koła zamachowe na wale korbowym(oby rozstaw śrub pasował :roll: )i składanie.