ale chłodnica i tak z przodu jeszcze się mieścipawelrybak15 pisze:Tak samo jak R5 w B3 jest osłona paska rozrządu na styk niemalże z przednim pasem :roll:
Audi 80 1,6 Turbo D SB ->AKN swap czas zacząć !!
Mega dźwięk
2.4D
2.0D Ten film mi poprawia humor
2.4D
2.0D Ten film mi poprawia humor
Nikt Cię nie posądza. Po prostu nie było takich silników w Audi i tyle. Prostearwam pisze:chyba mnie nie posądzacie o bałagan w oczach? cylinry to ja liczyć umiem. jak masz R5 w C3 to z przodu między pasem przednim masz jeszcze jakieś 10-12cm wolnej przestrzeni między sołoną paska rozrządu a pasem przednim. jak masz R6 to jest niemal na styk.
nawet oglądałem miskę olejową czy nie była kombinowana i nie była.
chmiel25 pisze:Silnik w audi jest pochylony w LT i Volvo stoi idealnie prosto. Czyli swap bez przeróbki miski i smoka problematyczny.
dokładnie.
te silniki w audi są pochylone tak samo choćby jak obydwa moje 2.5TDI
i tame które oglądałem miały ori miski, nie rzeźbione.
ja do swojego jesli będę wkładał 2.4 R6 to będę musiał ostro porzeźbić miskę olejową.
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
To ustrojstwo miałoby czuwać nad tym aby nie tracić trakcji
Nie mówie że na pewno ASR i ESP z czegoś wyszarpię, tylko napisałem że przydałoby się
Co do koron na przegubach to czy przypadkowo czujniki ABS z B3/B4 nie będą działać z tym ? Za swapa wezme się dopiero wtedy gdy będe miał jakiegoś sztrucla do codziennej jazdy więc będe mieć dużo czasu
Nie mówie że na pewno ASR i ESP z czegoś wyszarpię, tylko napisałem że przydałoby się
Co do koron na przegubach to czy przypadkowo czujniki ABS z B3/B4 nie będą działać z tym ? Za swapa wezme się dopiero wtedy gdy będe miał jakiegoś sztrucla do codziennej jazdy więc będe mieć dużo czasu
Koniecznie musisz zmienić prace na lepiej płatną bo tak to swap się będzie co chwilę odwlekałpawelrybak15 pisze:SB @10mm + K24 to tylko stan przejściowy będzie :mrgreen:
Jak tylko fundusze pozwolą to kupuje kompletnego AVF na swap wraz z wiąchą i osprzętem no i przydałoby się wyszarpać z czegoś ASR czy tam ESP :roll:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt: