Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 1,6 Turbo D SB ->AKN swap czas zacząć !!

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 19 wrz 2012, 13:19

Zdaje sobie sprawę z tego że to nie będzie tania zabawa, dlatego najpierw muszę dorwać coś do codziennej jazdy, jakiegoś Passka B4 1Z lub B3 junkers :roll:

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 19 wrz 2012, 13:21

Ups za kpl opon 2-2,5 tysia :roll:

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 19 wrz 2012, 13:21

Tak czy siak, bez zbędnych kombinacji - najlepiej w kwestii trakcji zainwestować z dobre opony i sztywny, niższy zawias. Drabinowozem nie powalczysz.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 19 wrz 2012, 13:23

Ehh, obniżanie zawieszenia to jest ostatnia rzecz jaką bym chciał zrobić w swoim B3, bo moim zdaniem to jest po prostu szpetne :evil:
Myślę nad jakimiś sztywniejszymi amortyzatorami i ewentualnie o zejściu w dół o max 20mm :roll:

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 19 wrz 2012, 13:30

Zrobisz co zechcesz. Jeśli w ogóle dojdą Twoje plany do skutku to pojeździsz i wyciągniesz wnioski.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 19 wrz 2012, 13:36

Zobaczymy jak będzie. Póki co najbliższym planem jest wymiana zacisków hamulcowych na takie które są przystosowane do tarcz wentylowanych. Myślę o zaciskach od NG :roll:
No i na tył belka z tarczami <ok>

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 19 wrz 2012, 13:37

Jak już masz zmieniać to zmień chociaż na dwutłoczek z 2.8.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 19 wrz 2012, 13:40

Zobaczymy. Problem z dwutłokowymi zaciskami jest taki, że nie da się założyć felg 14" :roll:

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 19 wrz 2012, 13:44

pawelrybak15 pisze:Zobaczymy. Problem z dwutłokowymi zaciskami jest taki, że nie da się założyć felg 14" :roll:
Hahahhaa no co Ty na 14 chcesz latać? Minimum 15 cali musi być

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 19 wrz 2012, 13:44

Nie widzę w tym nic złego :lol:

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 19 wrz 2012, 13:47

No niby nie :-P
Ale to znowu trza kupić na zimę komplet stalowych 15" :-P
Choć racja, marny to argument :mrgreen:

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 19 wrz 2012, 13:52

Mabrothrax pisze:Nie widzę w tym nic złego :lol:
W sumie poszerzyć ładnie stalóweczki i lala będzie nawet przy 14-15 calach

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 19 wrz 2012, 14:00

Tylko dwutloczek i fela 15cali. Te wynalazki elektroniczne sa nie potrzebne do 130ps. Nawet w B3!! Masz głowe i prawą noge Myślenie naprawde nie boli.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 19 wrz 2012, 14:45

No w zasadzie to racja, zimą jeździć nie zamierzam tym autem więc zimówki i 14tki przestaną być mi potrzebne <ok>

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 19 wrz 2012, 23:10

kuźwa, o trakcję się martwisz? przestań k... biadolić!
Ludzie jeżdżą AANami w ośce swapowanymi (400 Nm i 250 KM) i nie mają problemów.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl