[80 B4 ABT+LPG] Szarpie przy puszczaniu gazu
[80 B4 ABT+LPG] Szarpie przy puszczaniu gazu
Witam,
co oprócz silnika krokowego może powodować szarpanie przy puszczaniu gazu? I benzyna i LPG to samo.
pomocy!
co oprócz silnika krokowego może powodować szarpanie przy puszczaniu gazu? I benzyna i LPG to samo.
pomocy!
+ na benzynie ten problem jest jeszcze gorszy (specjalnie teraz poszedłem się temu przyjrzeć) Może jest tak, ze do gazu zapłon zły a do benzyny jeszcze gorszy? Możliwe, żeby uległ rozregulowaniu po "robieniu" uszczelki pod głowicą? To strzelanie to bardziej jakby z dołu było słychać na obrotach rzędu 4 tysięcy.
[ Dodano: 2012-09-20, 12:24 ]
panowie jako, że machę miałem na rezerwie a i test robiłem na bardzo zimnym silniku postanowiłem to poprawić i jak wracałem do domu to zalałem za 50 zł pb i wydaje mi się, że ten problem na pb jest jednak mniejszy a uskok prawie nie wyczuwalny(może nawet jest jak być powinno). Czy to może być coś związanego z gazem? I generacja. Albo ja po prostu nie jestem już w stanie tego odpowiednio ocenić i ktoś musiał by się przejechać i sprawdzić.
[ Dodano: 2012-09-20, 12:24 ]
panowie jako, że machę miałem na rezerwie a i test robiłem na bardzo zimnym silniku postanowiłem to poprawić i jak wracałem do domu to zalałem za 50 zł pb i wydaje mi się, że ten problem na pb jest jednak mniejszy a uskok prawie nie wyczuwalny(może nawet jest jak być powinno). Czy to może być coś związanego z gazem? I generacja. Albo ja po prostu nie jestem już w stanie tego odpowiednio ocenić i ktoś musiał by się przejechać i sprawdzić.
Jeżeli masz wady zapłonu to wcześniej pojawią się na gazie niż na benzynie. Dotyczy to tez wysokich napięć. Jeżeli przykładowo świece będą już słabsze to na benzynie możesz nawet nie poczuć, a na gazie może zacząć kichać, strzelać, czy szarpać.
LPG ma wyższe wymagania od instalacji zapłonowej.
Owszem, po robocie głowicy mogło dojść do przestawienia zapłonu, czy to poprzez nieco chybione założenie aparatu)bo jak remont to wałek był zrucany jak zakładam), bądź poprzez błędy przy zakładaniu paska rozrządu. Tudzież np. uszkodzenie świecy/kabla przy montażu.
Sam kiedyś niechcący stuknąłem świecą i sklepałem jej przerwę do niemal nieistniejącej co powodowało zakłócenia w pracy silnika.
LPG ma wyższe wymagania od instalacji zapłonowej.
Owszem, po robocie głowicy mogło dojść do przestawienia zapłonu, czy to poprzez nieco chybione założenie aparatu)bo jak remont to wałek był zrucany jak zakładam), bądź poprzez błędy przy zakładaniu paska rozrządu. Tudzież np. uszkodzenie świecy/kabla przy montażu.
Sam kiedyś niechcący stuknąłem świecą i sklepałem jej przerwę do niemal nieistniejącej co powodowało zakłócenia w pracy silnika.
Hej koledzy wybaczcie ze odgrzewam,a le mam taki sam problem lecz w ABK, dodam że nie mam LPG tylko samą benzyne. Nie wiem co może być przyczyną szarpania, szarpanie występuje tylko przy odpuszczaniu nogi z gazu, najbardziej odczuwalne jest na 1 i 2 biegu.
Może to mieć jakiś związek z poduszkami wózka? Bo mam je do wymiany. Przepływomierz mam OK rezystancji nie przerywa, oraz miesci sie w normach, tak samo TPS, labda oscyluje i to bardzo, co moge jeszcze dodac, spalanie paliwa jest dosc wysokie wg mnie, diagnostyke CO mialem robioną miesci sie w normach (niemieckich.) huh lambde wykazywalo ze mam 1.013V. Pomozcie mi:P
Może to mieć jakiś związek z poduszkami wózka? Bo mam je do wymiany. Przepływomierz mam OK rezystancji nie przerywa, oraz miesci sie w normach, tak samo TPS, labda oscyluje i to bardzo, co moge jeszcze dodac, spalanie paliwa jest dosc wysokie wg mnie, diagnostyke CO mialem robioną miesci sie w normach (niemieckich.) huh lambde wykazywalo ze mam 1.013V. Pomozcie mi:P