Audi 80 1,6 Turbo D SB ->AKN swap czas zacząć !!
Leo,
martwić się na zapas nie jest dobrze, tak jak mówisz ale B3 lekkie jest i długie, jak kolega nie chce glebić auta będą problemy z trakcją, no chyba że zaoży jakieś potężne kapcie.
po drugie dużo zależy od przełożeń i harakterystyki, jak będzie strzelać momentem jak u mnie w golfie to wtedy jego wątpliwości nie są bez podstawne, dobrze by było na niższych biegach delikatnie ograniczyć dawkę i szybkość wstawania, no chyba że sie lubi smród palonych kapci.
może na mijscu kolegi nie myślałbym koniecznie o ASR, ale bardziej o EDS'ie lub jeszcze lepiej o szperze.
martwić się na zapas nie jest dobrze, tak jak mówisz ale B3 lekkie jest i długie, jak kolega nie chce glebić auta będą problemy z trakcją, no chyba że zaoży jakieś potężne kapcie.
po drugie dużo zależy od przełożeń i harakterystyki, jak będzie strzelać momentem jak u mnie w golfie to wtedy jego wątpliwości nie są bez podstawne, dobrze by było na niższych biegach delikatnie ograniczyć dawkę i szybkość wstawania, no chyba że sie lubi smród palonych kapci.
może na mijscu kolegi nie myślałbym koniecznie o ASR, ale bardziej o EDS'ie lub jeszcze lepiej o szperze.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Zgadza się, ale jednak kompletuje potrzebne do zmiany tego stanu częściskoti pisze:A co się dzieje? dalej masz kameleona
Mam już wszystko co potrzeba, teraz muszę uzbierać na lakierowanko i przedewszystkim muszę wygospodarować miesiąc przerwy w używaniu samochodu :roll:
Nie wiem czy ktoś zauważył, ale na 48 stronie zapostowałem to co ostatnio zostało zrobione <ok>
Ładne auto <ok> przeczytałem tak z pół tematu, trochę się pośmiałem :mrgreen:
Musisz trochę zmienić swoją mentalność jeśli naprawdę coś zrobić z autem chcesz. Po pierwsze musisz uznać że ng ładnie brzmi, po drugie gleba to dobra rzecz, po trzecie avf nie pozbawi cię trakcji, po czwarte nie szukaj na siłe problemów bo masz do tego skłonność. Pamietaj że na lakierze się nie jeździ i gdybym ja miał wybór wolałbym zbierać na swapa niż na profi lakier. Ale jak inni wspomnieli jeśli problemem są stalówki to gdzie avf na swapa i masa pierdułek do tego. Nie chcę cię oceniać ale twój temat to mega wywód co będzie zrobione, napisz na 1 stronie w temacie plany na przyszłość autka i nie miel wkoło marzeń a forum nie będzie miało polewy w twoim temacie.
Przepraszam za szczerość ale musiałem bo mnie temat poruszył pozdro
Musisz trochę zmienić swoją mentalność jeśli naprawdę coś zrobić z autem chcesz. Po pierwsze musisz uznać że ng ładnie brzmi, po drugie gleba to dobra rzecz, po trzecie avf nie pozbawi cię trakcji, po czwarte nie szukaj na siłe problemów bo masz do tego skłonność. Pamietaj że na lakierze się nie jeździ i gdybym ja miał wybór wolałbym zbierać na swapa niż na profi lakier. Ale jak inni wspomnieli jeśli problemem są stalówki to gdzie avf na swapa i masa pierdułek do tego. Nie chcę cię oceniać ale twój temat to mega wywód co będzie zrobione, napisz na 1 stronie w temacie plany na przyszłość autka i nie miel wkoło marzeń a forum nie będzie miało polewy w twoim temacie.
Przepraszam za szczerość ale musiałem bo mnie temat poruszył pozdro
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Nie przepraszajmisiek . pisze:Ładne auto <ok> przeczytałem tak z pół tematu, trochę się pośmiałem :mrgreen:
Musisz trochę zmienić swoją mentalność jeśli naprawdę coś zrobić z autem chcesz. Po pierwsze musisz uznać że ng ładnie brzmi, po drugie gleba to dobra rzecz, po trzecie avf nie pozbawi cię trakcji, po czwarte nie szukaj na siłe problemów bo masz do tego skłonność. Pamietaj że na lakierze się nie jeździ i gdybym ja miał wybór wolałbym zbierać na swapa niż na profi lakier. Ale jak inni wspomnieli jeśli problemem są stalówki to gdzie avf na swapa i masa pierdułek do tego. Nie chcę cię oceniać ale twój temat to mega wywód co będzie zrobione, napisz na 1 stronie w temacie plany na przyszłość autka i nie miel wkoło marzeń a forum nie będzie miało polewy w twoim temacie.
Przepraszam za szczerość ale musiałem bo mnie temat poruszył pozdro
NG dla mnie nie brzmi fajnie, zaś 7A owszem
Zakup stalówek o cal większych nie jest problemem, no bez przesady <rotfl> (pozatym i tak nie zamierzam jeździć w zimie jak już auto odremontuje)
Pozdro
--> Marcin_89 dzięki za zwrócenie uwagi Mój głupi błąd <ok>
A co do pomalowania samochodu to póki co sprawy mają się w ten sposób, że skompletowałem te części które będę wymieniał i teraz muszę wygospodarować z miesiąc przerwy dla auta abym mógł oddać je w ręce lakiernika. Niestety znajomy fachman ma bardzo dużo roboty więc będe musiał około miesiąca czekać
Ale za to mogę być pewny że nie odwali żadnej maniany i dobrze dobierze kolory
Pozdrowienia ze słonecznego Elbląga
Dwóch moich znajomych śmiga na czarnych blachach.duo pisze:a ja sie zapytam z innej beczki .. masz jeszcze miejsce w dowodzie na przeglądy ? nie powinnienes juz przypadkiem lada chwila mnie białych blach ?
Wymienia się dowód i tyle. Jedynie po sprzedaży, nabywca dostanie białe blachy.
Ostatnio zmieniony 20 wrz 2012, 15:14 przez andi77, łącznie zmieniany 1 raz.