[B3] Qpe 2.5TDI MEINE PUCFIK - Sprzedany,
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
ie bedzie miało wyjścia bop jak się rozleci jak golfa rozkręcę to odbędzie chyba wtedy ostatnią drogę... :mrgreen:
dzisiaj przywiozłem sobie turbo VNT 20 z audi A6 2.6TDI.
trzeba będzie troszkę sobie porzeźbić i będziemy mieli VNT w 2.5TDI R5 sterowane przez ori ( poprawiony przez Kostrza, ale tak jak pod seryjny osprzęt jeśli chodzi o doładowanie) soft.
jask będzie wszyztko banglać i trochę się z pieniążkami odbijemy to będę chciał zaaplikować 230-tki w ilości sztuk pięciu
dzisiaj przywiozłem sobie turbo VNT 20 z audi A6 2.6TDI.
trzeba będzie troszkę sobie porzeźbić i będziemy mieli VNT w 2.5TDI R5 sterowane przez ori ( poprawiony przez Kostrza, ale tak jak pod seryjny osprzęt jeśli chodzi o doładowanie) soft.
jask będzie wszyztko banglać i trochę się z pieniążkami odbijemy to będę chciał zaaplikować 230-tki w ilości sztuk pięciu
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
mi teżpawelrybak15 pisze:to mi się podoba
dobra teraz powiedzmy to tak: "najbardziej zagorzały" zwolennik rozwiązań mechanicznych zaaplikował elektronikę, a Kiedy Ty zakładasz tego AVF'a ????
nie żebym cię poganiał ale to już trochę trwa... <ok>
z tego co dzisiaj widze trzeba porzeźbić przy montażu gruszki ponieważ nie mieści się pomiędzy turbem na kolektorem ssącym. chyba żeby kolektor z T4 zaaplikować lub z volvo z silnikiem AEL.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
jest ktoś chętny na moją GT2052V? bo szczerze mówiąc przeszkadz mi to że gruszka jest na dorabianym mocowaniu.
ewentualnie mogę się zamienić za turbo od LT tam jest to samo ale gruszka na dół. i wtedy mi z niczym nie koliduje. działa jak wściekła. aż zawory podstawia na postoju przy równym gazie i obrotach ledwie 2200rpm. jak będę przekładał pompę to zrzucę jeszcze wałek i założę podwójne sprężyny.
ewentualnie mogę się zamienić za turbo od LT tam jest to samo ale gruszka na dół. i wtedy mi z niczym nie koliduje. działa jak wściekła. aż zawory podstawia na postoju przy równym gazie i obrotach ledwie 2200rpm. jak będę przekładał pompę to zrzucę jeszcze wałek i założę podwójne sprężyny.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
nie, powoduje to że się nie zamykają.
ale to nie jest problemem.
tylko to mnie drażni że to nie ori rozwiązanie z gruszką i układem dźwigniowym. działa bo musi działać. ale bruździ mi to w tym że od nowa całkowicie inaczej muszę doprowadzić powietrze z filtra do turbiny, a w dodatku jeszcze upchnąć gdzieś przepływomierz.
ale to nie jest problemem.
tylko to mnie drażni że to nie ori rozwiązanie z gruszką i układem dźwigniowym. działa bo musi działać. ale bruździ mi to w tym że od nowa całkowicie inaczej muszę doprowadzić powietrze z filtra do turbiny, a w dodatku jeszcze upchnąć gdzieś przepływomierz.
czy ja wiem czy przesada. w końcu nawet w LT było stosowane w silnikach 2.5TDI R5 90KM
zresztą to jest jeszcze tylko przez 2-3 dni jako M-TDI. elektronika leży i czeka na założenie.
jutro kończę wydech po nią podłączać i pompe elektroniczną składać. i zostaje mi jeszcze to czego najbardziej się boję bo nigdy tego nie robiłem, czyszczenie nastawnika.
zresztą to jest jeszcze tylko przez 2-3 dni jako M-TDI. elektronika leży i czeka na założenie.
jutro kończę wydech po nią podłączać i pompe elektroniczną składać. i zostaje mi jeszcze to czego najbardziej się boję bo nigdy tego nie robiłem, czyszczenie nastawnika.