[ng]swap na 1.8turbo lub 2.8 30v
Też sie podłącze chodzi mi o półosie też ida do wymiany z B4 ? Mogę kupić audi a6 anglika za 3 tys oczywiscie 1,8 t stan dobry bo sam czasami mu go naprawiam(zawieszenie) a wiem że niego dba. Koszty pewnie jakie bym poniósł to elektryk bo reszte zrobie sam takie jak przekładka silnika i jego zamocowanie. Wiadomo że a6 sprzedam na czesci to będe do przodu. Narazie bym pozostał przy mocy 150 km
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Na allegro takaka jest tendencja cenowa silnikow nowszych po 01r ale kupujesz tak jak garry za 3tys dobrego anglika z 2002r i juz masz nowszego konstrukcyjnie AWT, AJV czy cos innego.
garry99, garry ja bym go brał jesli jestes pewien ze jest w stanie normalnym a nie jak typowy meczony anglik z pol miliona przebiegu, koszt zakupu ci sie zwroci szybko w tym aucie bo do C5 blacharka nawet dobrze stoi w cenie.
garry99, garry ja bym go brał jesli jestes pewien ze jest w stanie normalnym a nie jak typowy meczony anglik z pol miliona przebiegu, koszt zakupu ci sie zwroci szybko w tym aucie bo do C5 blacharka nawet dobrze stoi w cenie.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Jak 1.8 turbo wszedł do E-30 to i w twoją się wpasuje.
http://www.stanceworks.com/forums/showt ... hp?t=36064
http://www.stanceworks.com/forums/showt ... hp?t=36064
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
http://allegro.pl/audi-coupe-2-3-20v-tu ... ?source=oo
po co swapować, skoro w cenie swapa można kupić 'prawie' gotowca :mrgreen:
cena do negocjacji
pzdr
po co swapować, skoro w cenie swapa można kupić 'prawie' gotowca :mrgreen:
cena do negocjacji
pzdr
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
A to w końcu NG jest czy 7a? Bo ostatnio w ogłoszeniu było NG. No i ten wydech 4" to już chyba przesada mocna.
Ostatnio zmieniony 27 wrz 2012, 15:20 przez Mabrothrax, łącznie zmieniany 1 raz.
nie mam wykresu z hamowni bo tak jak napisałem w ogłoszeniu, auto jest niewystrojone. Turbo to k24-7000. Kolektor ssący wraz z wtryskami i listwą jest od AAN. Cały ten osprzęt wraz z pompą paliwa powinien wystarczyć na ok 280KM i 450NM. W tym momencie w aucie znajduje się również lpg na którym mogłem się przejechać i pomimo, że kręciłem silnik do max 3500rpm (dla bezpieczeństwa) to i tak byłem w szoku co się działo :shock:
To jest ośka. Budowałem ją z myślą o dupowozie idealnym, brak quattro bo brak większych strat w napędzie, a jeszcze wtedy nie planowałem większych mocy i niższe spalanie (i takie auto akurat miałem).
Wydech 4' to nie jest przesada przy turbo nawet 15' nie byłoby przesadą, poza tym, nie słyszałeś tego dźwięku (a tak ogólnie, to miał być 3', ale po rure wysłałem kobiete... no i tak już zostało, kierując się tym, że przy turbo im luźniej tym lepiej)
PS. Ma ktoś pojęcie, dlaczego zniknęło moje ogłoszenie z działu sprzedam?
Pzdr
ed:
Aha, turbo ładuje w tym momencie ok. 0.35 bara, bo po założeniu nowego IC brakło mi porządnych opasek. Normalnie na tym WG powinienem osiągnąć ok 0.7 bar'a (tak jak przed zmianą IC) a dalej już się podziała MBC i dokręci do ok 1.4-1.5bar'a (max z tego turbo).
W sumie przydało by się jakiś filmik nagrać... ale jak do tej pory odbyłem tylko kilka bardzo krótkich przejażdżek, podczas których bylo tyle radości, że nawet o tym nie pomyślałem
To jest ośka. Budowałem ją z myślą o dupowozie idealnym, brak quattro bo brak większych strat w napędzie, a jeszcze wtedy nie planowałem większych mocy i niższe spalanie (i takie auto akurat miałem).
Wydech 4' to nie jest przesada przy turbo nawet 15' nie byłoby przesadą, poza tym, nie słyszałeś tego dźwięku (a tak ogólnie, to miał być 3', ale po rure wysłałem kobiete... no i tak już zostało, kierując się tym, że przy turbo im luźniej tym lepiej)
PS. Ma ktoś pojęcie, dlaczego zniknęło moje ogłoszenie z działu sprzedam?
Pzdr
ed:
Aha, turbo ładuje w tym momencie ok. 0.35 bara, bo po założeniu nowego IC brakło mi porządnych opasek. Normalnie na tym WG powinienem osiągnąć ok 0.7 bar'a (tak jak przed zmianą IC) a dalej już się podziała MBC i dokręci do ok 1.4-1.5bar'a (max z tego turbo).
W sumie przydało by się jakiś filmik nagrać... ale jak do tej pory odbyłem tylko kilka bardzo krótkich przejażdżek, podczas których bylo tyle radości, że nawet o tym nie pomyślałem
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Mabrothrax gdybym chciał każdy szczegół umieścić w ogłoszeniu, to byłoby ono nieco przydługawe ale spokojnie, nowy nabywca napewno dowie się o tym fakcie, jak i o wszystkim innym dotyczącym tego auta. Mi niezupełnie zależy na tym, żeby auto sprzedać. Chce po prostu żeby to auto jeździło, a że sam nie mam możliwości go dokończyć, to szukam kogoś kto będzie mógł to zrobić
pzdr
PS. jedyna i już mocno nieaktualna fotka z pod maski
http://ifotos.pl/zobacz/IMAG0004j_xrhnrrs.jpg/
pzdr
PS. jedyna i już mocno nieaktualna fotka z pod maski
http://ifotos.pl/zobacz/IMAG0004j_xrhnrrs.jpg/