Witam
Posiadam b3 coupe 2.0 3a z 90 roku przy remoncie przedniego zawieszenia wyszło że sanki są pęknięte przy mocowaniu wachacza dokładnie tam gdzie sie go przykręca do sanek . Mam kilka pytań :
1. Czy opłaca się to pospawać i czy będzie to trzymać ?
2. Czy jakbym chciał je wymienić to musze kupić takie same tzn. z 3a czy mogą być np.z 2.3,1.8, itp ?
[B3 3a] Problem z sankami i kilka pytań
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Zależy jak dlugie jest pęknięcie i jakość spawu, jeśli ma być nawalone bobli to nie będzie to bezpieczneBaniaty pisze:1. Czy opłaca się to pospawać i czy będzie to trzymać ?
Szukaj sanek ze wszystkich silników R4 w budzie B3 i B2 z lat 1982-1984 Z wyglądu idzie je łatwo odróżnić, sanki z R4 w B3 mają mocowania poduszek silnika, a te w R5 i B4 już nieBaniaty pisze:. Czy jakbym chciał je wymienić to musze kupić takie same tzn. z 3a czy mogą być np.z 2.3,1.8, itp ?
KUP używane sanki i nie pognite. 2 Lata temu pękły mi w passacie b3 podczas jazdy. Na szczęście przy 30 km/h . Wypieło mi koło i jedynie łącznik je trzymał. Nie daj boże gdzieś Ci sie to trafi w trasie, a szczególnie na zakręcie, bo dachowanie murowane masz. Spawać to można tłumik w garażu , a nie tak poważna rzecz, która wpływa na twoje bezpieczeństwo.