[B4]migajace kontroli na przelaczniku LPG
[B4]migajace kontroli na przelaczniku LPG
Witajcie, mam problem taki jak w temacie, sa 4 zielone kontrolki w przelaczniku w kabinie ktore maja wskazywac ile jeszcze zostalo gazu i to dzialalo do pewnego momentu, teraz czy butla jest pelna czy w polowie pusta to mrugaja niemal non stop 4 diody na zielono, dopiero gdy butla jest juz prawie pusta odrazu przeskakuje na 1 migajaca... auto dziala bez zarzutu jak i na benzynie tak i na LPG, ale wkurza mnie to jakos bo wczesniej wiedzialem ile mam gazu a teraz musze po KM liczyc, czy ktos sie orientuje co moglo sie stac? wiem ze gaz to BRC, przelacznik dziala na zasadzie po prawej sama benyzyna, na srodku to najpierw bena po zagrzaniu sie silnika (nie wiem do ilu stopni) przelacza sie na gaz automatycznie, i po lewej stronie to sam gaz, instalacja jest bodajze 2 generacji, ale pewnosci niemam bo nie znam sie na tym za bardzo ;/
Ostatnio zmieniony 09 gru 2012, 13:59 przez sandall, łącznie zmieniany 1 raz.
-Wiesz po czym poznać, że instalacja gazowa jest w pełni spawna?
-Po denerwującym wskaźniku poziomu LPG
A Tak na serio to sprawdź czy wskazówka na butli pokazuje np. połowę zbiornika? Jeśli tak to weź odkręć całe szkiełko i zmierz multimetrem czy podczas przekręcania tym wskaźnikiem rezystancja zmienia się płynnie. Wskaźnik weź zwyczajnie w palce i przekręcaj tak aby wskazówka przeszła przez całą skalę. Najbardziej popularne wskaźniki mają 0-90om 0-50om lub wartości malejące. Jeśli wskaźnik na butli będzie pełni sprawny to sprawdź czy ten sygnał poprawnie dochodzi do przełącznika jeśli nadal będzie ok to przełącznik. Sprawdź też czy przewód masowy podłączony do butli faktycznie tą masę ma bez rezystancji.
-Po denerwującym wskaźniku poziomu LPG
A Tak na serio to sprawdź czy wskazówka na butli pokazuje np. połowę zbiornika? Jeśli tak to weź odkręć całe szkiełko i zmierz multimetrem czy podczas przekręcania tym wskaźnikiem rezystancja zmienia się płynnie. Wskaźnik weź zwyczajnie w palce i przekręcaj tak aby wskazówka przeszła przez całą skalę. Najbardziej popularne wskaźniki mają 0-90om 0-50om lub wartości malejące. Jeśli wskaźnik na butli będzie pełni sprawny to sprawdź czy ten sygnał poprawnie dochodzi do przełącznika jeśli nadal będzie ok to przełącznik. Sprawdź też czy przewód masowy podłączony do butli faktycznie tą masę ma bez rezystancji.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 21 paź 2012, 14:06
- Lokalizacja: połaniec
Jak jest juz mowa o gazie to sie dolacze ja mam u siebie takie 2 kontrolki i jak opale silnik to obie miagaja i dopiero po jakkims czasie przestaja i tu jest moje pytanie czy to znaczy ze gaz sie zalacza jak sie dopiero silnik rozgrzeje? i czy da sie jakos uruchomic silnik z gazu? bo wiele o tym slyszalem bo zre mi paliwa niemilosiernie zreszta gazu tez bo az 15l i nie wiem co to moze byc dlatego pytam