Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 ACE] inne wałki rozrządu

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
kaline1984
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 108
Rejestracja: 28 wrz 2008, 17:01
Lokalizacja: Białystok

[b4 ACE] inne wałki rozrządu

Post autor: kaline1984 » 22 sie 2012, 19:33

Witam. Proszę o poradę .Jakie wałki rozrządu wybrać zamiast oryginałów co by przybyło parę KM Czytałem o ABF ale ciężki je dostać.
Ostatnio zmieniony 30 sie 2012, 22:43 przez kaline1984, łącznie zmieniany 1 raz.

hubos21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 01 sie 2010, 09:16
Lokalizacja: Mogilno

Post autor: hubos21 » 24 sie 2012, 05:10

są wałki z ABFa za 200zł, jak coś wiem kto ma na innym forum, możesz kupić też ssący z KRa, co ciekawe bliźniaczy silnik 9a w VW o tej samej mocy ma już nieco inne wałki bo jak padł mi rozrząd to kupiłem głowice z golfa i mając w ręku wałek z ACE i 9a były trochę inne, na tych z 9a jeździ się zupełnie inaczej tzn według mojego odczucie silnik jakby lepiej jechał w środkowym zakresie obrotów

Boski;)
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 130
Rejestracja: 28 gru 2010, 15:20
Lokalizacja: RBR
Kontakt:

Post autor: Boski;) » 26 sie 2012, 13:42

Załaduj wałki od ABF-a , kolektor ssący listwę i sterowanie i zyskasz parę kuców na mocy :mrgreen: :mrgreen:

kaline1984
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 108
Rejestracja: 28 wrz 2008, 17:01
Lokalizacja: Białystok

Post autor: kaline1984 » 05 wrz 2012, 20:06

Wałki wstawione ABF. Efekty są od 3000obr :-)

hubos21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 01 sie 2010, 09:16
Lokalizacja: Mogilno

Post autor: hubos21 » 24 wrz 2012, 12:56

ja dzisiaj wstawiam z KRa narazie, z ABFa wrzucam jak wywale ke-motronika bo efekty jeszcze lepsze a powiedz czy w dolnym zakresie obrotów odczułaś jakiś spadek dynamiki?

kaline1984
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 108
Rejestracja: 28 wrz 2008, 17:01
Lokalizacja: Białystok

Post autor: kaline1984 » 24 wrz 2012, 16:31

Jak dla mnie jest lepiej.Zawsze jak jadę w trasę to sprawdzam w tym samym miejscu drogi ile mogę się rozpędzić na połowie gazu czyli otwartej małej klapce przepustnicy.Teraz jest to prędkość 142 km/h była 135km/h a obr do 4000 około

hubos21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 01 sie 2010, 09:16
Lokalizacja: Mogilno

Post autor: hubos21 » 27 wrz 2012, 15:49

hej
oczywiście auto powinno jeździć lepiej ale nie ma możliwośći, żebys miał inne prędkości na poszczególnych biegach bo to jest uzależnione od przełożeń skrzynii biegów i średnicy kół

ja dzisiaj przy okazji zmiany głowicy wsadziłem wałki z KRa, różnica jest ale bez szału, zobaczymy jak będzie po zmianie przepustnicy, wywaleniu ke-motronika i miksera

kaline1984
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 108
Rejestracja: 28 wrz 2008, 17:01
Lokalizacja: Białystok

Post autor: kaline1984 » 29 wrz 2012, 00:31

Według mnie silnik ma większą sprawność i osiąga większe obroty przy tym samym otwarciu przepustnicy i szybciej jedziemy.
I nie osiągałem max prędkości na małej przepustnicy.Tak się dzieje jak jedziesz z max prędkością na pełnym gazie i max obrotami wtedy nie przeskoczysz przełożenia tak jak napisałeś.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl