[B4 1.9 TDI+] 80 laserrot sedan by Murdzi
Murdzi pisze:Komp jest zmieniony już od dawna, na seryjnych wtryskach daje fajnie radę, więc mam nadzieję, ze na AFNie też będzie ok. A jak nie, to się do kostrza napisze z prośbą o najmocniejszy sofcik jaki ma i wtedy podziałamy
bierz 16 bit pod 130 ps , właśnie założyłem samochód przyjemnie się odpycha
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Prawda jest taka, że za rok auto bierze ode mnie mój brat, a ja cały czas odkładam, by kupić A4 od ojca. I postawiłem sobie pewną granicę, której nie przekroczę. Wymiana wtrysków to koszt zakupu + 30zł za wymianę, swoje sprzedam za 100-150zł i będzie to mod za powiedzmy 100zł. Każda dalsza modyfikacja w kierunku mocy niesie ze sobą dużo poważniejsze wydatki. Sama przekładka na Pierburga to koszt 1000zł, do tego jakaś lepsza turbina, program, FMIC i inne i się robi 2500-3000zł... I tak za dużo w to auto włożyłem, ale powiedziałem sobie, że doprowadzę je do fajnego stanu i tak konsekwentnie robię. Być może wiosenną pora zajmę się tyłem, zmienię zderzak, poprawię ten lakier na narożniku i takie tam pierdoły porobię. Ale na pewno nie wpadną tutaj zespolaki, zderzaki z compi czy inne rarytasy. Chyba, że trafię coś naprawdę okazyjnie...
A więc tak:
Dzisiaj wpadła wolna odma, była planowana od dawna, ale jakoś nie mogłem się do tego zabrać. W sumie zeszła nam z tym godzinka (licząc wędrówkę po potrzebne bzdury) i wyszedł mi koszt 15zł.
Przewód od turbo zaślepiony zaworem 3/4 cala i ładnie skręcony opaską, na puszkę odmy założona przejściówka od Opla, w to wpięty wąż gumowy i poprowadzony pod auto.
I teraz najważniejsza rzecz - wrażenia. Czytałem dużo o odmie i ludzie pisali, ze auto może być ciutkę bardziej elastyczne i podatne na gaz przy większych obrotach. Nie sądziłem jednak, że to będzie aż tak odczuwalne. A tymczasem u mnie na serio czuję ZDECYDOWANĄ różnicę na korzyść jazdy z wolną odmą. Auto lepiej reaguje na gaz, szczególnie od prędkości 100km/h w górę i uwierzcie mi, nie jest to efekt placebo, niczego nie próbuję sobie wmówić etc. Naprawdę tym, którzy jeszcze się nie zdecydowali na taki manewr, gorąco polecam modyfikację - tania, ale jakże przydatna i skuteczna.
Zdjęcia:
Dzisiaj wpadła wolna odma, była planowana od dawna, ale jakoś nie mogłem się do tego zabrać. W sumie zeszła nam z tym godzinka (licząc wędrówkę po potrzebne bzdury) i wyszedł mi koszt 15zł.
Przewód od turbo zaślepiony zaworem 3/4 cala i ładnie skręcony opaską, na puszkę odmy założona przejściówka od Opla, w to wpięty wąż gumowy i poprowadzony pod auto.
I teraz najważniejsza rzecz - wrażenia. Czytałem dużo o odmie i ludzie pisali, ze auto może być ciutkę bardziej elastyczne i podatne na gaz przy większych obrotach. Nie sądziłem jednak, że to będzie aż tak odczuwalne. A tymczasem u mnie na serio czuję ZDECYDOWANĄ różnicę na korzyść jazdy z wolną odmą. Auto lepiej reaguje na gaz, szczególnie od prędkości 100km/h w górę i uwierzcie mi, nie jest to efekt placebo, niczego nie próbuję sobie wmówić etc. Naprawdę tym, którzy jeszcze się nie zdecydowali na taki manewr, gorąco polecam modyfikację - tania, ale jakże przydatna i skuteczna.
Zdjęcia:
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko