[2.3 20v 7a] dostępność chłodnicy.
Różnica może być kilka stopni w wolnej jeździe lub korkach, wtedy lepiej mieć termostat otwierający się 5 stopni niżej.MIODEK pisze:Leo pisze:nie musisz mieć chłodniczki dodatkowej podłączonej jak nie chcesz, dużej różnicy nie będzie.
Powiadasz, że dużej różnicy nie ma? Kupno tej dodatkowej do łatwych rzeczy nie należy, a jak wiadomo już swoje lata mają.
ta dodatkowa chłodniczką jest w kosmicznej cenie, warto poszukać jakiegoś zakładu w okolicy zajmującym się regeneracją. ja znalazłem taki w Gliwicach za 200 pln-ów:-) dorobili mi nowy rdzeń, ramka została stara, więc niema obawy że coś nie spasuje.
jako ciekawostkę napisze że nowa kosztuje około 900 pln!.
jako ciekawostkę napisze że nowa kosztuje około 900 pln!.
Kermit85, i jedna i druga jest osiągalna dla manualnej skrzyni ale rzadko mozna ja namierzyc bo jak sie pojawi gdzies w PL to zaraz jej nie ma.Juz lepiej kupic ta główna nowa a z dodatkowej zrezygnowac calkiem.Uzywanej nie polecam -sam wiem po sobie jak to sie kiedys skusilem na uzywana sprawna chlodnice.Sprawna to byla i nie ciekna ale po wymianie uszczelki pod głowica za cholerę nie mogliśmy odpowietrzyć auta.Nowe wszystko od korka,po zbiorniczek,pompe,termostat,nagrzewnice i nic.Dopiero po wymianie chłodnicy na ori Behra problem jak reka odjął.Auto odpowietrzyło sie moment i z układem chłodzenia wszystko w porządku.