Spoko myślałem że może ktoś coś nowego wymyślił. A możesz podać kto ci robił?? Może być na PW.kuba411vm pisze:Silnik umocowany jest do wózka,
Pozdrawiam
Ps Dla mnie duży plus że na ori sterowniku to jest odpalone. :mrgreen:
Taki był plan, żeby to wyglądało jakby wyjechało z fabryki i mam nadzieję, że jako tako się udałogornik pisze: Naprawdę mi się podoba sposób zaaplikowania tej v8.
Podejście jak w Ingolstadt.
Od początku był taki plan, bo taka opcja wydawała mi się lepsza.chmiel25 pisze:Ps Dla mnie duży plus że na ori sterowniku to jest odpalone. :mrgreen:
arwam pisze:powinno wystarczyć twój przeskalować.
jak nie pomoże to i nie zaszkodzi, wystarczy że zapamiętasz w jakim położeniu był pierwotnie potencjometr
Dzięki Wam bardzo. Wziąłem się dzisiaj za ten obrotomierz i metodą prób i błędów ustawiłem na potencjometrze tak, że wskazuje idealnie. Finalne ustawienie, to potencjometr ustawiony maksymalnie w lewą stronę.aldi pisze: Tutaj jest opis tak przerobić obrotomierz VDO aby pokazywał mniej obrotów. Zwykle robi się przy montażu do diesla w których sygnał obrotów jest z alternatora (oprócz TDI) i na obrotach biegu jałowego taki obrotomierz pokazuje 5tyś obr./min.
http://a6klub.pl/pliki//w...za_1.6TD_SB.rar
Z czystej ciekawości, założyłem też cały licznik od R5 20V i wskazuje również normalnie.chmiel25 pisze:Załóz od R4 i będzie ok U kolegi dziala normalnie od R5.