audi achtzig avant by dydo, powrót do przeszłosci.
ostatnio brak czasu na auto podczas wizyty na Audimeet udało mi sie wjechac na hamownie Fabryki Mocy w Rzeszowie.
tutaj wykres
http://www6.zippyshare.com/v/92246673/file.html
dla porównania wykres z kwietnia 2012, pomiar odbył sie na hamowni lawetowej podczas zlotu w Ossy. Czyzby za ten czas koniki umarły :roll:
tutaj wykres
http://www6.zippyshare.com/v/92246673/file.html
dla porównania wykres z kwietnia 2012, pomiar odbył sie na hamowni lawetowej podczas zlotu w Ossy. Czyzby za ten czas koniki umarły :roll:
Ostatnio zmieniony 02 paź 2012, 16:40 przez dydo85, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ile tam jest roznicy bo nie widze cyferek na tym terazniejszym pomiarze?
Tyle co po kreskach widac to ten spadek przy 3600 cos nie halo.
Wez pod uwage ze mierzyles auto na dwoch roznych hamowniach w roznych warunkach atmosferycznych[temp., cisnienie, wilgotnosc].
W czasie jazdy czujesz roznice wzgledem tego jak auto jezdzilo wczesniej?
Tyle co po kreskach widac to ten spadek przy 3600 cos nie halo.
Wez pod uwage ze mierzyles auto na dwoch roznych hamowniach w roznych warunkach atmosferycznych[temp., cisnienie, wilgotnosc].
W czasie jazdy czujesz roznice wzgledem tego jak auto jezdzilo wczesniej?
różnice tylko czuje tylko gdy jest gorąco. bo tak to nie odczułem zadnej zmiany, poza przyzwyczajeniem
http://www6.zippyshare.com/v/92246673/file.html
http://www6.zippyshare.com/v/92246673/file.html
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Niki20
- Forum Audi 80
- Posty: 6758
- Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
- Imię: Dominik
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Harta/Rzeszów
- Kontakt:
Panowie ja mierzyłem jakiś czas temu na majóvwce swoje limo po samym programie i wyszło mi 110PS i 245NM Później wymieniłem jeszcze N75 bo szwankował, wsadziłem wtryski AFN, wsadziłem rurę zamiast puchy po kacie i nowszy komp zapodałem...
Wynik z niedzieli: 107PS 242NM :lol:
dydo rozmawiałem z kim trzeba i możesz sobie smiało 10PS doliczyć i ok 20NM :->
Wynik z niedzieli: 107PS 242NM :lol:
dydo rozmawiałem z kim trzeba i możesz sobie smiało 10PS doliczyć i ok 20NM :->
10KM i 30Nm to mysle ze troche za duzo jak na roznice w pomiarze miedzy inercją a Maha.
Mabro dobrze mówi ze mozesz miec gdzies dziure bo taki spadek na obciazeniowej to nie jest normalna rzecz.
Posprawdzaj wszystkie opaski i gumowe poaczenia na doocie bo bycmoze gdzies puszcza jak dostanie cisnienia.
Mabro dobrze mówi ze mozesz miec gdzies dziure bo taki spadek na obciazeniowej to nie jest normalna rzecz.
Posprawdzaj wszystkie opaski i gumowe poaczenia na doocie bo bycmoze gdzies puszcza jak dostanie cisnienia.
Niki20, a przypadkiem ci "wszyscy" nie hamowali zawsze/wczesniej n inercji a teraz przyjechali na obciazeniowke?
Defacto z doswiadczenia wiem ze inercja i maha powinny sie pokrywac generalnie rzaecz biorac ale porównujac do tej konkretnej inercji to maha jest wiarygodniejsza.
Generalizjac: czyli ze co, ze chlopaki w lublinie nie potrafia samochodu zhamowac poprawnie czy jak?
Defacto z doswiadczenia wiem ze inercja i maha powinny sie pokrywac generalnie rzaecz biorac ale porównujac do tej konkretnej inercji to maha jest wiarygodniejsza.
Generalizjac: czyli ze co, ze chlopaki w lublinie nie potrafia samochodu zhamowac poprawnie czy jak?