[Audi 80 B3][Swap 20V Turbo] hibernacja
- Apocalipto
 - Forum Audi 80

 - Posty: 641
 - Rejestracja: 30 cze 2009, 21:28
 - Lokalizacja: Augustów
 - Kontakt:
 
Chciałbym boczki i deskę po drugim lifcie ale w kolorze szarym, jak narazie mam po pierwszym lifcie oraz szarą skórę z b3 w elektryce i z pamięcia ale trzeba odświeżyć . A na to narazie budżet niepozwala. air-bag, kto wie może nawet zawita na pokład.Lolek pisze:To jak nowa instalacje tworzysz i srodek rozbebaszasz to moze urzezbisz z ostatniego liftu boczki na przod i deske poliftowa z zaslepka airbagu??? Niezle toby sie komponowalo <ok> A srodeczek w bialej skorze 8-) Malina
Teraz siedzę i wertuję neta szukając schematów i nachodzi myśl aby założyć zegary z a4 nowsze niż mam czyli po ostatnim lifcie a4 b5 z białym podświetlaniem (mam z czerwonym). Z tego co zauważyłem mój sterownik silnika obsługuje can ale w misce niema czujnika oleju tak jak w nowszych. Cośtam się doczytałem, ze idzie przekodować, zobaczymy co wyjdzie z tego <lol> Narazie cały salon to jedna wielka plontanina kabli z wiązki od a4 i b3/b4 :mrgreen:
- Apocalipto
 - Forum Audi 80

 - Posty: 641
 - Rejestracja: 30 cze 2009, 21:28
 - Lokalizacja: Augustów
 - Kontakt:
 
- Apocalipto
 - Forum Audi 80

 - Posty: 641
 - Rejestracja: 30 cze 2009, 21:28
 - Lokalizacja: Augustów
 - Kontakt:
 
Dzięki Panowie  
  
Vojtas87, jesteś n-tą osobą która o to pyta
  A więc, bierzesz szlifierkę kontową. Zdzierasz farbę i ocynk, kładziesz znaczek OOOO i malujesz pas sprayem jakiego koloru chcesz  :mrgreen:  Ja niepolewałem wodą z solą to mi ponad rok rdzewiała ''naturalnie''.
Niki20, Każdy ma inny gust
  A co do lakieru, to dobrze, że nie bita ale i tak lakier dobity mocno jest  
  Może kiedyś się pomaluje jak znów worek pieniędzy znajdę na ulicy  <haha>  Narazie jeden samochód miał być malowany i stoi już dwa lata rozebrany w drobny mak, ot taka prawda  <mur>
			
			
									
									
						Vojtas87, jesteś n-tą osobą która o to pyta
Niki20, Każdy ma inny gust
- Apocalipto
 - Forum Audi 80

 - Posty: 641
 - Rejestracja: 30 cze 2009, 21:28
 - Lokalizacja: Augustów
 - Kontakt:
 
Kolejny dzień spędzony przy aucie. Chciałem porobić dobre foto ale nazłość padły baterie w aparacie  <mur> 
Co zrobiłem:
-zmienione przewody paliwowe na miedziane w plastikowym oplocie (były plastikowe)
-zrobiony częściowo wydech (za turbo 65mm, później zejście za skrzynią w 60mm)
-złożenie frontu-trochę kablologii
-poskręcanie częściowo dolotu i kombinacje ze stożkiem jak ładnie wkomponować i oddzielić od ciepłoty silnika
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
A tu kilka foto, motorowni z rs6 i papierów od samochodu
 ![Obrazek]()
A tu znaleziony w pewnej stodole zabytek Lublin z 59 roku
  <mikolaj>
Moja audi może odpali w poniedziałek. Później zabieram się za kolejne auto klienta Mercedes 124 coupe z 6.0 V12 z s-klasy. Oj jest tam trochę do ogarnięcia ;/
			
			
									
									
						Co zrobiłem:
-zmienione przewody paliwowe na miedziane w plastikowym oplocie (były plastikowe)
-zrobiony częściowo wydech (za turbo 65mm, później zejście za skrzynią w 60mm)
-złożenie frontu-trochę kablologii
-poskręcanie częściowo dolotu i kombinacje ze stożkiem jak ładnie wkomponować i oddzielić od ciepłoty silnika



A tu kilka foto, motorowni z rs6 i papierów od samochodu
 
A tu znaleziony w pewnej stodole zabytek Lublin z 59 roku
  <mikolaj>Moja audi może odpali w poniedziałek. Później zabieram się za kolejne auto klienta Mercedes 124 coupe z 6.0 V12 z s-klasy. Oj jest tam trochę do ogarnięcia ;/
- Apocalipto
 - Forum Audi 80

 - Posty: 641
 - Rejestracja: 30 cze 2009, 21:28
 - Lokalizacja: Augustów
 - Kontakt:
 
- Apocalipto
 - Forum Audi 80

 - Posty: 641
 - Rejestracja: 30 cze 2009, 21:28
 - Lokalizacja: Augustów
 - Kontakt:
 
							












